050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

 

ניתוח מצב השמיים – אוגוסט 2020

 

הדרך הטובה ביותר לעבור את אוגוסט, היא לתכנן אליו מינימום פעילות ולהימנע מהתרחבות. אוגוסט כאן כדי לומר לנו להאט, לנשום רגע, להתעכב עוד דקה, ולהבין ש-2020 כאן כדי ללמד אותנו משהו, ולא כדי להתרחב. זה לא נכון לגבי כולנו, ויש כאלו שדווקא בונים עצמם היטב. אלו צומחים באופן שיחזיק, ויהווה בסיס טוב לשנים קדימה. אבל רובנו נתקעים, ונגררים מאחור. וגם העיכובים אינם רגעיים, גם להם אפקט מתמשך. אוגוסט מגביר תהליך שעוצר את פעילותנו לחודשים הבאים, אך כמו שאומר השיר "גלגל חדש יתחיל כשהשנה תצא". בינתיים נלמד לחשב מסלול מחדש.

שתי תהליכים אימתניים מתרחשים בשמיים החודש. האחד הוא מסעו של מארס (מאדים). מארס נמצא בהאטה לקראת נסיגתו הצפויה בספטמבר. נסיגת מארס לכשעצמה היא אירוע מעכב פעילות. אך הנסיגה מתרחשת במזל טלה, וכבר בזמן האטה מארס יצור היבטים לא סימפטיים למקבץ הכוכבים בגדי (יופיטר, פלוטו וסאטורן). זה דרמטי לרובנו, אך במיוחד רבים מהטלאים יחושו בקשיים. טלה הוא מזל פורץ ומתקדם, זה הילד שמתנדב להיות ראשון בלי לברר מה המשימה, אך פחות שמח אם גילה שהיא כוללת הוראות ומשמעת… לכן לא פלא שטלאים רבים הם עצמאיים, בעלי עסקים קטנים וגדולים, זה מזל של יזמים. עצמאיים רבים סובלים כידוע, ויסבלו עוד יותר בחודשים הקרובים. הטלה אופטימי, אך ההמלצה עכשיו היא להתכונן לרע ולהפחית סיכונים, וזה פחות האופי של הטלה.

כל זה אמרתי, ועכשיו אוסיף מזלות ואבטל את מה שאמרתי על הטלאים. למה? כי סימן המזל שלנו הוא חלוקה פשטנית וגסה, והיא ראשונית בלבד. לכן יש רבים בני מזל טלה, שהם אינם אופייניים למזל בגלל שכל שאר המפה שלהם הולכת לכיוונים אחרים. מאידך, לרבים ממזלות אחרים יש כוכבים או אלמנטים אסטרולוגיים אחרים בטלה, ועל כן הם גם "בפנים". לא באמת ניתן לדייק אלו מזלות מושפעים או לא.

כאמירה כללית נאמר שמצב השמיים השלילי פוגע בחודשים הקרובים בעיקר במזלות טלה, סרטן, מאזניים וגדי. אך לא בכולם, וגם בבני ובנות מזלות אחרים שיש להם אלמנטים במזלות אלה. מתוך הנחה שאינכם מכירים את כל המפה שלכם, קחו בחשבון שיתכן מאד שאתם מושפעים. מספיק למשל שרק כוכב אחד במפה שלכם נמצא באחד ממזלות אלה, נגיד אתם מזל שור, אבל עם ירח בטלה. לכן לכולם מומלץ לקרוא מה שנכתב על ה-24.8, ועוד אפרסם בהרחבה בפייסבוק.

את התהליך האימתני השני לא תמצאו בפירוט לפי ימים. והסיבה היא שאין יום שהוא קורה בו. מדובר בשתי הפלנטות האימתניות פלוטו וסאטורן. הן הולכות ומתקרבות זו לזו, כששתיהן נסוגות, אך לא יצליחו להגיע למפגש/צמידות מלאה. בכל-זאת הן מספיק קרובות כדי ליצור אנרגיה מגה דרמטית, ומספיק איטיות כדי שטווח ההשפעה יימשך כל הקיץ והסתיו. שיא הקרבה שלהן יגיע ביום כיפור, וזה בהחלט יהיה זמן מתאים לחשבון-נפש. סאטורן (שבתאי) רוצה לשָמֶר, להחזיק בישן, במוכר, ולהגביל פעילות. הוא פוחד לאבד את המסגרת היציבה וחוקי העבר. לעומתו פלוטו מחייב שינוי יסודי ובסיסי, והוא חזק יותר ובסוף מנצח. אך לא לפני מאבק עיקש, ותמיד לא בדרך הקלה. פלוטו יכריח את סאטורן לערוך שינוי בחיים, אך לפעמים נגלה שהוא הוביל ברבות השנים למקום יותר טוב. החיובי הוא שהם לא ממש מגיעים לצמידות מלאה, ולכן נקווה שהשפעה פחות דרמתית. וזאת בניגוד לינואר האחרון בו נפגשו במדויק, ואכן קיבלנו את התפרצות הקורונה שהכריחה אותנו לשנות, והביאה סדר עולמי חדש. ב-14 בדצמבר 2019 כתבתי לכם בהרחבה אודות המפגש הזה, והדברים רלוונטיים שוב לחודשים הקרובים. לרשותכם קישור לפוסט "שבירת מסגרות ויצירתן" (לחצו וקראו). מי שעבר תהליכים בחורף הקודם, יתכן וישלים מהלך נוסף עתה. כשאתם קוראים את הפוסט, זכרו להתאים לזמנים אלו. התאריכים שם כמובן לא רלוונטיים, וגם אז באמצע דצמבר עוד לא ידענו על הקורונה, שלמעשה החלה לבעבע.

לפניכם פירוט לפי ימים, אך זכרו כי מצוין היום בו ההיבט מדויק בשמיים, אך למעשה מתקיים גם בימים סביב, ולעתים מורגש בהם אפילו יותר:

1.8
מרקורי מול פלוטו. עומק מחשבתי, יכולת מחקר. לפעמים זו חפירה אובססיבית, במחשבות עצמנו או למישהו. אם זוכרים לא להיתקע על מחשבות טורדניות, ההיבט יכול לתת את היכולת לפתור בעיות בצורה חכמה. אך היבט היום הבא כבר מתקיים:

2.8
שמש בהיבט מתוח לאורנוס. הפתעות או התרחשויות לא מתוכננות, לרוב שליליות. חוסר סבלנות וחוסר שקט, ולכן התנהגות אימפולסיבית או מרדנית. "אש" מתלקחת, היו זהירים גם פיזית, הנטייה פזיזה בכל מובן. על רקע ההיבט שתואר אתמול (1.8), יתכן שמה שקורה מציף מחשבות שלא עוזבות, או לחלופין, מחשבות שלא משחררים מייצרות צעד קיצוני ולא מחושב.

3.8
ירח מלא בהיבט טי (T) לאורנוס. לכן מדגיש את ההיבט מיום אתמול (2.8). רגשות צפים וגואים.

3-4.8
מרקורי מול סאטורן, וונוס ביחסים איתם. כובד מחשבתי ורגשי. עבור מעטים הנסיבות רציניות אך חיוביות, ויש מחשבות על ביסוס וצעדים אחראיים שנוקטים. הגישה רציונלית, אבל עבור הרוב הכובד שלילי, ועלול לתת צינון יחסים, תחושת ריחוק או ניכור, או שיש פגיעה בצד החומרי של החיים. החשיבה הרצינית גוררת צורת חשיבה פסימית. לעתים זה לראות מצומצם או את חצי הכוס הריקה, ולנדנד לגבי הפרטים הלא חשובים. הנטייה ביקורתית, כלפי הזולת או עצמנו.

4-5.8
מארס שלילי ליופיטר. היבט ארוך שמאפיין את כל השבוע. בניגוד לראש הכבד מיום קודם, ההתנהלות המעשית קלילה או אמיצה, ולפעמים זה מדי. אך הצירוף עלול להצביע שצורת חשיבה נוקשה ושלילית, גורמת לנו לעשות מעשים אימפולסיביים. למשל אנו ביקורתיים כלפי מישהו, ויש לנו את האומץ להיכנס בו. או אנו לא מאמינים שאי-פעם משהו ישתפר במערכת יחסים שלנו, ויש לנו את האומץ עתה לבעוט בה. אומץ לפעמים הוא טוב, ולפעמים הוא טיפשות. שימו-לב שהוא גורם לנו לשחרר כל רסן, או מעודד התנהגות לא אחראית. בין היתר זו גם קלילות בהקפדה על הנחיות הקורונה. לכן סביב ימים אלה יתכנו יותר הדבקות.

6.8
מארס בהיבט מוחלש לנפטון. חולשה פיזית ורגישות למחלות, או שסתם אין כוח לעמוד במשימות. לפעמים פעילות לא ישרה, מניפולציות, הונאות וכדומה. על רקע ההיבט מיום קודם, יש גם יותר אומץ לפעול לא חוקי, או סתם לסדר מישהו. בוודאי מגביר תחלואה (מקורונה או אחרת). היזהרו מתכסיסים ואנשים דו-פרצופיים.

7.8
בשעות הערב ונוס תעבור לסרטן, והירח יפעיל אותה. רגש עמוק, בסיסי, חזק או הישרדותי, צף ומציף. מעורר חששות, או חמלה, או אהבה ורצון להגנה. אם אתם יוצאים לדייט, הכי יתאים משהו אינטימי קטן, ושיחת לב אל לב.

9.8
הירח במפגש עם מארס שכבר האט פעילותו לקראת נסיגה דרמטית מספטמבר, וכבר נמצא ביחסים שליליים עם פלוטו. קראו בהרחבה בתאריך ה-13.8.

10.8
מרקורי ביחסים שליליים עם אורנוס. הראש עובד בקצב גבוה. לפעמים הוא מייצר רעיונות, הם יכולים להיות מבריקים או משוגעים ולא ישימים, אבל לפעמים זה ראש מלא במחשבות שליליות, ויש עצבנות גדולה. מהר עונים בצורה חריפה על כל עניין. לפעמים חדשות דרמטיות מגיעות. זמן מתחים, ורבים יתקשו להירדם בלילה (שבין ה-10 ל-11).

11.8
שמש שלילית ליופיטר. התרחשות או פעולה נמהרת (אולי על רקע חוסר השקט או הסדר המחשבתי מיום קודם). סכנת יהירות, שחצנות, אימפולסיביות, הגזמות, ביטחון עצמי עודף, או חוסר שיקול-דעת.

12.8
שמש שלילית לנפטון. חוסר כוח, עייפות או מחלה. לפעמים סתם חוסר הצלחה, ואולי על רקע הביטחון המוגזם והלא זהיר מיום קודם. היזהרו משטיקים וטריקים, מתרופות או סמים, ומכל מיני רמאים.

13.8
מארס שלילי לפלוטו. היבט דרמטי וארוך, מתקיים בין ה-6 ל-22 באוגוסט. זה היבט עם המון כוח, ולכן יש כאלו שיפעילו אותו לצמיחה וביסוס. זו חוזקה עם נוקשות, ולכן יכול לתת עמידה בלחצים. אך עבור הרוב הנוקשות האימתנית מאיימת לדרוס אותם. זה זמן קצת כותש, ואם אתם בצד החזק, שימו-לב שאינכם אכזריים מדי כלפי זולתכם. בחסות ההיבט בימים אלו יתגברו מעשי אלימות, עבריינות, או סתם כוחניות. מתגברת הקנאה ורכושנות, וסכנת עבירות מין. אפשר לפעול בנחישות עם עוצמה מתמידה, רק זכרו שהמטרה לא מקדשת את כל האמצעים. עבור רבים אחרים זו מהפכה שמתרגשת עליהם, והאנרגיה האלימה מופנית כלפיהם. נדרשת זהירות מרבית, ובעיקר לזכור לדעת מתי לשחרר ולוותר.

15.8
שמש חיובית למארס. היבט ארוך שמתקיים בכל הימים סביב. אנרגיה, כוח ביצוע וכוח מניע. אבל גם דברים שליליים תופסים תאוצה. על רקע היחסים עם פלוטו, מדגיש את ההיבט מיום קודם (13.8).

מרקורי ביחסים עם נפטון. דמיון, מעוף מחשבתי, רגישות מחשבה. אבל עלול לעורר את הצדדים השליליים של כל אלו, סרטים בראש, חרדות, ותחושת חוסר בהירות לגבי המצב או יחסים. לא לקבל החלטות חשובות.

16-17.8
תורו של מרקורי להיות חיובי למארס, וביחסים עם פלוטו. אנרגיה מחשבתית, מילים דוחפות לפעילות. כוח מניע ויכולת לחשוב עמוק. יכולת לפתור תעלומות או בעיות מחשבתיות. ומצד שני, חפירה אובססיבית במחשבות טורדניות, והפעלת ההיבט של ה-13.8 על כל המשתמע מכך. על רקע מצב שמיים, לרובנו זה שלילי. ועדיין יהיו אנשים שכל זה עובד חיובי עבורם, ואז זה מקדם מאד.

ונוס שלילית לאסטרואיד כירון. עבור רבים מדובר בפצע אישי, חומרי, בריאותי, או ביחסים בינאישיים. פוטנציאל לכאב נפשי.

שמש ומרקורי במפגש. התרוצצות בראש, ולפעמים זה טוחן. אם זה חיובי, השמש מעניקה מהאנרגיה הרבה שלה למחשבה, ואם שלילי היא שורפת את המוח. כך או כך, הראש על טורים גבוהים.

18-19.8
שמש ומרקורי שעדיין במפגש (זכרו שגם כשהמפגש כבר אינו מלא ומדויק, הוא עדיין מתקיים ומשפיע! לכן אין להתייחס לכוכבים כאילו משפיעים רק ביום מסוים, הם מבטאים תהליכים), נמצאים ביחסים עם סאטורן. מולד הירח ב-19 (רביעי) בבוקר ידגיש את ההיבט, ויסמן את האנרגיה של החודש (העברי/ירחי) שמתחיל. והמשמעות: המון כבדות, מגבלות והגבלות, מעצורים וחסמים. האוויר עומד, ולא רק בגלל מזג-האוויר המחניק. אל תתעקשו לקדם מה שלא הולך, ובטח הימנעו מהתחלת פרויקט חדש. אם ניסיתם להתעקש בכוח קודם על משהו קשה לביצוע, עתה או בקרוב תגלו שהלכתם עם הראש בקיר. המחשבות ריאליסטיות, אך נוטות לפסימיזם מוגזם. מארס כבר בהאטה לקראת נסיגתו בספטמבר, וקשה לקדם או שנתקלים בבעיות אופרטיביות בשגרה. הוא עדיין עם פלוטו (קראו על ה-13.8), וכבר מושפע גם מסאטורן (קראו על ה-24.8)

ונוס חיובית לאורנוס. רצון לחוויות ובילוי, לצאת קצת משגרה, וכדאי! על רקע מצב שמיים כללי, יש שייצרו פיצוצים "מרגשים" ביחסים. פרקו מתחים על הקל והפאן, ואל תמציאו דרמות שלא צריך.

22.8 בשעה 18:45
השמש עוברת לאזור שמיימי בתולה. לכן תינוקות שייוולדו עד לשעה 18:44, הם בני מזל אריה. ואלו שייוולדו החל משעה 18:45, הם בתולה. בכל מקרה, גם האריות שייוולדו ביום זה הם עם השפעות חזקות של בתולה.

23.8
בבוקר הירח יעבור ממול מארס, ויפעיל את ההיבט שמתואר ביום הבא (24.8). היזהרו מאד בעיסוקכם בשעות הבוקר והלילה שלפניו.

24.8
מארס שלילי לסאטורן.
זהו ההיבט החשוב ביותר של התקופה, וזה לא רק כי הוא חזק, אלא מתקיים לאורך זמן ממושך מאד: השפעתו כבר מ:אמצע אוגוסט ועד ה-10 באוקטובר. בגלל נסיגת מארס, ההיבט נמשך קרוב לחודשיים, ועל-כן השפעתו תהיה עמוקה מאד! זו אנרגיה של חוסר אנרגיה, של בעיות, תסכולים, מעצורים, וחסמים. נתקלים במצבים לא עבירים, וקשיים מעשיים ביומיום. אצל אחד זה בריאותי, אחר ביחסים, אך לרבים זה בהתנהלות הקונקרטית המעשית. זה מרמז על הגבלות סוגרות עקב הקורונה בכל העולם, אך במיוחד בישראל. וזאת כיוון שזה מתיישב בנקודה קריטית על מפת המדינה. זו פרשנות, ולא בהכרח שהנסיבות הן קורונה, יתכנו הגבלות מסוגים שונים. אך להערכתי גם גמזו שלא אוהב סגרים, ייאלץ לחיות עם הנחיות מחמירות ועד סגר, ויש לקחת בחשבון לאורך כל התקופה המדוברת, ואף אחריה. זה גם במישור האישי, הכלכלי, ונראה חברות שנעצרות בפעילותן, מה שיוביל לפשיטות-רגל. רוב פשיטות הרגל יתרחשו בחודשים האחרונים של השנה. פוסט נרחב על התקופה קיבלתם ממני בפייסבוק (לחצו למעבר אליו), אך בשתי מילים: מעצור בפעילות.

25.8
מרקורי חיובי לאורנוס. פתיחות לדעות או רעיונות, ואפשרות לחשוב מחוץ לקופסה. יתכנו רעיונות מקוריים להתמודדות עם המצב. אך תיתכן חוסר מנוחה ומחשבות שמתרוצצות מהר מדי.

ונוס ממול יופיטר. רצון להיפטר מהמגבלות, ומומלץ למצוא משהו קליל להתעסק בו, או בילוי שנותן אתנחתא. היזהרו מהגזמות וחוסר משמעת עצמית. לא יום טוב לדיאטה.

27.8
ונוס חיובית לנפטון. רגישות והבנה. יכולת הזדהות או רומנטיקה. אולי על רקע בעיות התקופה, אנו מבקשים קצת נחמה. אולי אנו גם מתרככים נוכח המכות שחוטפים, ונאותים להבין ולהכיל את השני. צורך חזק שיבינו ויאהבו גם אותנו. מצוין ליצירה, אומנות, תרבות, האזנה למוזיקה וכדומה. אפילו במטבח אפשר לגלות יצירתיות ולבשל באהבה.

29.8
מרקורי הרמוני ליופיטר. חשיבה חיובית, ערה, או נועזת. הראש עובד, ויש פתיחות. כושר קליטה ורוחב מחשבה. בשעות הבוקר המוקדמות הירח נצמד ליופיטר, ומחזק היבט משמח זה. אבל בהמשך היום הירח, שמהלכו מהיר, ייצמד לפלוטו האובססיבי, ופעיל את היבט היום הבא (ונוס מול פלוטו 30.8). עוד בשעות הערב הירח שממשיך את מסעו בגדי, ייצמד לסאטורן, ובכך מפעיל את ההיבט המגביל והפסימי שבין סאטורן ומארס. –היבט שתואר לכם ב-24.8, והוא החשוב ביותר בתקופה. זה יכול מאד להאפיל על היבט מרקורי-יופיטר החיוני שמדויק היום. לכן זהו יום מעורב, או שהבוקר והערב יהיו מאד שונים.

30.8
ונוס מול פלוטו. רגש עוצמתי שמשתלט, בעיקר ביחסים רומנטיים. כשזה חיובי, זה מעמיק ומחזק קשרים, אך במקרים רבים זה המון קנאה, רכושנות, שתלטנות, וכפייתיות. ויש לנו מעט היגיון או שליטה עצמית. במיוחד נוכח ההיבט:

מרקורי מול נפטון. בלבול מחשבתי, חוסר הבנה בתקשורת, ושיח חירשים. השילוב עם היבט ונוס-פלוטו עלול להוביל למריבות אובססיביות שמקורן רגשי, ולכן שום היגיון לא יעזור. אין לנו או זולתנו יכולת להבין את רגשות הצד השני, ובכלל את מסריו. לא זמן טוב לשיחה, ולאחרים זה סתם חוסר בהירות במחשבה. החיובי הוא הרבה דמיון ויצירתיות, שיכולים להוביל למעוף מחשבתי. טוב לצריכת ויצרת אומנות, לסרט רומנטי ועד שירה.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

אאחל חודש ושנה מוצלחים לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל