050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – אוגוסט 2018

 

מארס ממשיך בנסיגתו עד שייעצר לקראת סוף החודש. כשבדרך (בעיקר בשליש הראשון של החודש) הוא מייצר היבטים מרעים לכוכבים רבים נוספים, ולא רק הוא. גם מרקורי בנסיגה שתימשך עד ה-19 לחודש, אך תשפיע לעוד כמה ימים. זהו חודש קשה, אלים ומסוכן. לא מומלץ לעשות בו שום דבר חשוב, ולהימנע מאימפולסיביות בכביש, ביחסים ובהחלטות. האווירה הכללית עצבנית, ועדיף פשוט להתרחק ממוקדי התבערה.

הנה הפירוט, אך זכרו: התאריכים המצוינים מבטאים את היום בו ההיבט בשמיים מדויק. אך ההשפעה היא גם בימים שמסביב:

1.8
מארס הנסוג בהיבט מסוכן לאורנוס. אלים ביותר, עצבנות קשה וסכנת תאונות, רעידות-אדמה ושריפות (מטאפוריות ופיזיות). איבוד עשתונות. ההיבט שנמצא כעת בשיאו, מלווה כבר בשבוע האחרון, ויימשך עד אמצע אוגוסט.

בנוסף הירח שנכנס לטלה, נפגש עם כירון ומחצין את כאבנו. זה קורה במעלה השנייה של הטלה, ולכן מתכתב עם ההיבט של מארס ואורנוס, וגם סאטורן בתמונה. בעיות פתאומיות מייצרות מגבלות אמיתיות, ויוצרות צער. כדאי לשבת בשקט, ולא להגיב באימפולסיביות.

3-4.8
הירח עובר לשור, שם ייפגש עם אורנוס. מפעיל בעוצמה את ההיבט בין מארס לאורנוס. זהו סופ"ש קטלני, תאונות ואלימות שיתרבו, במיוחד לחוזרים מבילוי שישי (שבת לפנות בוקר). כעסים והתפרצויות מילוליות. דרושה זהירות מירבית!

5.8
מרקורי הנסוג בהיבט בעייתי לפלוטו. הראש טוחן ולא משחרר, בין אם זה לגבי אי-הבנות, כעסים, רגשי-אשם, או פשוט צער. נטייה לאובססיה.

7.8
ונוס הנשית, היפה והרכה, חזרה הביתה למזל אותו היא מייצגת –מאזניים. משם היא שולחת היבט הרמוני למארס, מבקשת להחזיר את ההרמוניה, לפתור בעיות, לפייס בשיחה, להעריף אהבה. ונוס מספרת שאנחנו עייפים מהקשיים ואירועי הימים האחרונים, מרככת אותנו. לא בטוח שזה יספיק…

9.8
עכשיו ונוס מייצרת היבט קשה (קודם) לאורנוס (ואז) לסאטורן. שוב מביאה פיצוץ ביחסים (או בעיה בעניין חומרי), שמוביל לדכדוך ועד נתק (או מגבלה והפסד חומרי). השמש שנמצאת במפגש עם מרקורי הנסוג, מרמזת שיש הרבה ניסיונות לדבר, לדסקס, לחשוב על פתרון ולהביע בקול רם בלי לחסוך מילים. אבל גם הרבה בלבול, אי-הבנות ותקלות פיזיות. במיוחד נוכח היבט קשה שהמפגש הזה שולח לנפטון ויופיטר.

11.8
הירח הגאה באריה, נפגש עם מרקורי הנסוג והשמש שהנמצאים שם, ומייצר ליקוי חמה חלקי, וכן שולח היבטים דיס-הרמוניים ליופיטר, נפטון ופלוטו. מרמז על דרמה, הרבה אגו, יהירות, ושתלטנות. לפעמים זה מתוך אגו פגוע. שימו לב לא להתנשא, לא להגזים בשום כיוון, ולא להיכנס לפינות עם מי ש"חושב ת'עצמו". זכרו שהמלך הוא עירום, אל תתרגשו ממנו, ואל תהיו אתם אותו מלך.

14.8
הירח נפגש עם ונוס במאזניים, שמתחילה להתרחק מההיבטים הקשים. סיכוי קטן לאהבה, או לפחות אפשרות לרכך, ולו במעט, את הקשיים. דברו, הראו צד רך, שתפו והיוועצו.

17.8
הירח במפגש עם יופיטר בעקרב, יחד הם שולחים חיוך לנפטון בדגים. אופטימיות. סופ"ש ליהנות בו. מי שחווה קשיים, יוכל אולי לפתח תקווה עכשיו.

18.8
ונוס ומרקורי חיוביים האחד לשנייה. מאפשרים שיחה טובה ופתוחה. מרקורי שכמעט מסיים נסיגה, מרמז שאולי שינינו דעה, ריככנו עמדה. עכשיו אפשר לראות דברים באור שונה, לרוב חיובי. זהו זמן לפשרה ושיקום.

19.8
מרקורי מסיים נסיגה ומתיישר. אך הוא עדיין בעצירה, ומהלכו יהיה איטי בימים הקרובים. טרם סיימנו תהליכי חשיבה מחודשים, עיכול מידע ושינוי גישה. גם תקלות ושיבושים עדיין יתכנו ב-4-5 ימים הבאים.

21.8
הירח עובר לגדי היציב, ופוגש שם את סאטורן. יחד הם שולחים היבט קונסטרוקטיבי לאורנוס במזל אדמה גם הוא (שור). מארס עדיין נסוג, אך מתרחק מהמבנה. אפשר לפעול דה-פקטו לשיפור הקיים, להתקדם בזהירות. אנחנו אופרטיביים ויעילים, אך אל תגזימו ביוזמות, מארס עדיין נסוג, ולאחר שיתיישר, יעשה שוב נזקים כשייצור את ההיבטים הקשים אותם יצר בזמן הנסיגה.

22-23.8
השמש ביחסים קשים עם מארס הנסוג. הירח שיעבור על מארס ידגיש את ההיבט הלא מצליח הזה. מגבלות פיזיות ומעצורים בפעילות. אולי תוכנית שהתחלנו נתקלת בקשיים.

25-26.8
משולש מטיב בין השמש-סאטורן-אורנוס במזלות האדמה. מארס לקראת סיום הנסיגה, ומתחילים לבנות ולשקם. זו היכולת לצמוח בהגיון, לקדם בזהירות, זה חזון מעשי. סביב ימים אלה כדאי לחשוב מה אנחנו רוצים לעשות, לפתור ענייני עבר. אך עדיין להיות זהירים לגבי יוזמות חדשות.

בנוסף ונוס בהיבט קשה לפלוטו. רצון (לעתים אובססיבי) לרדת לשורש העניין, שינוי יחסים, סיום או חבלי לידה.

28.8
מארס סוף-סוף מסיים נסיגה. ניתן מרגע זה ואילך להתחיל בפרוייקט חדש או לצאת ביוזמות. אך מארס עדיין איטי בשבועיים הקרובים, ולכן מעורר אגרסיות. בנוסף, הוא חוזר על אותו מסלול שהיה בו עד ה-9 לאוקטובר, ויכול לעורר את אותן הבעיות שוב, או להביא שלב נוסף בהן.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל