050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – מרץ 2018

 

החודש יתחיל בצורה מאד רגשית, וימשיך עם תגובה נסערת ומסתערת. חודש בו אנחנו פחות מחושבים, ונכונים לבצע באומץ תוכניות גרנדיוזיות. לפעמים הן גאוניות, לפעמים שיגעון, ולפעמים סתם מקלקלות. לפעמים על הגבול… יופיטר בקרבת המעלות של אורנוס מפעיל את השכל ביצירתיות מחוץ לקופסה, אבל הכוכבים בדגים רגשיים, ומעברם לטלה יביא נכונות לשבור את הכלים, או לרוץ קדימה עם מעט עכבות. ככל שנתקדם בחודש ולתוך אפריל, יופיטר מתקרב להיבט הרמוני לפלוטו, זה הכוח לשנות, לעמוד איתן בחיים ולהתמודד, והרצון להעמיק, ולברר גם את הדברים שבעבר היה לנו פחות נוח להתעסק בהם. היבט קשה בין מארס לשמש בחציו השני של מרץ, יביא נכונות לפעול חזק, אך גם תאונתי ומסוכן, יש מי שישבור את הכלים.

התאריכים המצוינים מבטאים את היום בו ההיבט בשמיים מדויק. אך ההשפעה היא גם בימים שמסביב.

2.3
ירח מלא בבתולה, והשמש בצמידות לנפטון בדגים. אל תתפלאו אם תקומו בבוקר מלאי רגש, ואולי איזה חלום חזק עוד יושב בזיכרונכם. זה מעבר שיכול לעורר תקווה, במיוחד כשמרקורי וונוס נמצאים בהיבט חיובי ליופיטר. הימים בין ה-1 ל-3 שמחים ואופטימיים לרבים, ואחדים חשים אומללות עקב המרחק הרב מחלומם.

6.3
מרקורי עובר לטלה. השמש עוד חולמת ברכות בזכות צמידותה לנפטון, אך עוד רגע עוזבת. מרקורי כבר מתחיל לחשוב איך ליישם, והוא עמוס רעיונות מלאי תעוזה, רצון לעשות, להיטיב, והראש שואל "למה לא יבוא היום מה שבטח יבוא מחר".

7.3
ונוס מצטרפת לחגיגה בטלה, ובצמידותה למרקורי (בכל התקופה) אנחנו משוחחים על יחסים, ורבליים ומשתפים, אבל הקצב גבוה ואנחנו יותר בעניין של להשמיע מלהקשיב. לפעמים עד כדי קוצר-רוח, במיוחד נוכח הצורך להתבטא, ותחושת ה"אין זמן", או פרץ האופטימיות. הירח במפגש עם יופיטר באותו היום מוסיף לחגיגה, ואנחנו כבר לגמרי בשלים לפעולה. כל מה שחשבנו, רצינו או חלמנו, שואף לצאת החוצה, ויש לנו אומץ (מה כבר יכול להשתבש?). גם המארס בקשת באותן המעלות של יופיטר (יוצר semi-sextile) דוחף לפעולה. לרוב זה חיובי, רק היזהרו מסכנות (אנחנו לא כל-כך זהירים), והיזהרו ממריבות או אירועים שיוצאים משליטה. הלשון, הידיים וגם הרגליים חופשיות מדי.

11.3
מארס בהיבט הרמוני לאורנוס דוחף לפעולה או לשינוי. מרקורי מתחיל להתרחק מונוס, ובמקביל עושה זווית קשה לסאטורן. אנחנו פחות ורבליים משתפים עתה, ואף רוטנים ומתעקשים. מחד נעמדים על הרגליים האחוריות, וההיבט שיוצרת השמש לפלוטו אומנם חיובי, אך מגביר את ההתחפרות. אבל מאידך לא ממש אופטימיים או שמחים.

13.3
עכשיו תורה של ונוס לעשות היבט שלילי לסאטורן. יחסים מתקררים, המארס בהיבט קשה לכירון מצביע על פצע שנפתח, נקודה כואבת שמתעוררת. יהיו גם יחסים שנגמרים. מאידך השמש הרגשנית בדגים נמצאת בהיבט הרמוני ליופיטר, ויש מי שמקדם את עצמו בהצלחה עכשיו. יתכן שדלת שנסגרת לאחד, היא דלת שנפתחת לאחר.

16.3
דגים בחזקת שלוש: הירח בדגים במפגש עם נפטון, שהוא שליט דגים, וגם נמצא בדגים. יום רגשי. מרקורי וונוס נמצאים על אותן המעלות בטלה (ויוצרים זווית משנה semi-sextile). על מרכז הבמה ענייני יחסים, מחשבות, ושיחות שמתנהלות על בסיס רגשי. הרגש שהיה עצור קודם בזווית לסאטורן, משתחרר ויוצא בשיחה מהלב.

18.3
המארס עובר לגדי וממתן אותנו. אנחנו מוכנים לעבוד קשה וסבלני למען המטרה, או מתחילים לבנות מחדש, מהבסיס. הירח אומנם בטלה, אך בהיבט לסאטורן, עושה אותנו רציניים, כבדים אך הגיוניים. המפגש המתהווה בין ונוס למרקורי רומז שאנחנו מתעסקים ביחסים או ענייני רכוש וכסף, אך הפעם לא רצים מהר מדי, באים רגועים יותר לדברים, אולי כסיבוב שני אחרי ההתלהמות או ההתלהבות שהגזימה.

20.3
ונוס ומרקורי נמצאים במפגש ו"מדברים על זה". הירח כבר בשור המיושב והנינוח, יוצר היבטים חיוביים למארס וסאטורן בגדי (שור וגדי מזלות אדמה), בהחלט יש סיכוי לשיחה שיש בה גם הקשבה, או החלטה שיש בה היגיון. השמש עוברת לטלה, ומתחילה גלגל חדש בזודיאק. זהו יום השוויון האביבי, ראש השנה האמיתי! אחרי ההחלטה או השיחה הטובה, אפשר להתחיל מחדש!

23.3
מרקורי מתחיל את נסיגתו, וכל מה שחשבנו שהבנו, -לא הבנו. כל מה שהתחלנו, יידרש לתיקונים ושינויים. קחו מראש בחשבון. פעלו עם זהירות, גמישות, וודאו שהכל מוסכם והקצוות סגורים, והכינו את "פלאן בי" (תוכנית חלופית). בפייסבוק אקדיש פוסט נרחב לעניין הנסיגה.

24.3
מפגש טי (T square ) בין השמש בטלה, שנמצאת ב-90 מעלות לירח בסרטן, וב-90 מעלות למארס בגדי, יוצר דרמה גדולה. אלו שני כוכבי אנרגיה (שמש ומארס) שנמצאים בהיבט קשה ומתמשך, שלמעשה מתקיים בכל החצי השני של מרץ! מחד יכולת לפעול ללא עכבות, בנחישות מתפרצת, מאידך סכנת פזיזות ועודף אגו, מלחמות עולם שיוצאות מפרופורציה, נטייה להסתכן וסכנת תאונות ופגיעה בבריאות. זהו יום (ותקופה) טעון במיוחד עבור אזרחי ישראל.

29.3
שמש בהיבט קשה לסאטורן. תחושת שפל, קשיים ומגבלות. רצינות ועיקשות. ריבוי הכוכבים בטלה אינם מוכנים להקשיב, והירח בבתולה ביקורתי כלפי הזולת. המארס מתקרב למפגש עם סאטורן, ולא מאפשר להוציא לפעול את תוכניותנו או משימותינו, לפחות לא בקלות. תחושה כללית של "הולך קשה".

31.3
"גרנד פינאלה" לחודש, השמש מתחילה להתרחק מסאטורן ומארס, אך מהצד השני, הירח במאזניים מייצר היבט T ו"מדליק" שוב את ההיבט ההוא. מרקורי מתחיל להתקרב להיבט בנסיגתו, ויוצר אנדרלמוסיה, ומאידך הונוס נכנסת לשור, מבקשת להרגיע את הדרמה המעייפת, מחפשת ביטחון ומעשיות חומריים, ובענייני יחסינו עם הזולת, אך הכוכבים האחרים לא מאפשרים לה, והרצון לרוב אינו ממומש.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל