050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – נובמבר 2018

 

ברוכים הבאים לחודש האחרון של השנה –נובמבר! ואיזו שנה זו הייתה לנו?! שנה של נסיגות רבות. כל כוכב בתורו. ב-16 לנובמבר ונוס תסיים את נסיגתה, אך מרקורי יחל בה עד ה-7 בדצמבר. ומבחינות רבות, מתאריך זה מתחילה שנה חדשה. אפשר יהיה סוף-סוף לעשות דברים, לקדם עניינים. הנסיגות הביאו עיכובים, החיים שלנו היו תקועים, ומה שהלך, הלך עם קשיים. אבל מה-7 בדצמבר, מתחילה שנה חדשה 🙂

הסיפור של נובמבר הוא מרקורי שייעצר בהיבט קשה לנפטון, וייצור כאוס סביב כל מרכז החודש. רע מאד להחלטות, כי לא רואים את התמונה המלאה והראש לא במקום, וכולנו נהיה עם הפרעת קשב. פוסט בעניין פורסם בבלוג בפייסבוק, לחצ/י לקריאה.

רוצים להבין קצת יותר את השפה האסטרולוגית? לדעת לפתוח מפה בעצמכם? הקדישו שעתיים בשבוע לקורס אסטרולוגיה בהנחייתי שייפתח בקרוב.
-לחצו לפרטים-

הנה הפירוט לנובמבר לפי ימים, זכרו כי מצוין התאריך בו ההיבט מדויק, אך מתקיים גם בימים סביבו:

1.11
ונוס נסוגה למזל מאזנים. מבקשת לסדר יחסים, להשיב הרמוניה. אבל היא לא תתנתק מהמולות לאורנוס עוד שבוע לפחות. קשה לגלות בגרות ולהתפשר, אנחנו כועסים, דעתנים, ועומדים על שלנו. בכלל כשוונוס נסוגה, הרצון להרמוניה ביחסים לא ממומש, אבל זה נכון במיוחד כשהיא במאזניים, אז הרצון חזק יותר, ובמולות לאורנוס המרדן.

4.11
מרקורי ב"חצי זווית" (semi-sextile) לסאטורן. חשיבה רצינית, מעשית, ריאלית אך פסימית. השליטה העצמית מתחילה לחזור בזכות חשיבה הגיונית.

6.11
שמש בעקרב הרמונית לנפטון. השראה, יצירה, בילויים ותרבות. אבל גם מניפולציות יתגברו. פעולה מתוחכמת שמשיגה יעדים בשקט חכם ולא ישירות קולנית. פייסנות אחרי ימים מתוחים.

8.11
יופיטר ביחסים סבוכים עם אורנוס. מתקיים בכל החצי הראשון של נובמבר. נותן מעוף, קידמה, רצון לשנות ולפרוץ מגבלות, להתפלסף, לרכוש מוצרים מתקדמים טכנולוגית ולהתקדם בעצמנו. באותו היום ההיבט מדויק, ובערב יופיטר עובר יחד עם הירח למזל קשת. ידגיש את ההיבט ויפיח אופטימיות והגזמות. זה לבלוע את החיים בביסים גדולים. אבל לפעמים זה לקיחת סיכונים.

9.11
ונוס הנסוגה הרמונית למארס (נכון בין ה-6 ל-13 לחודש). רצון להתחבר, מיניות וסקס-אפיל, ערנות חברתית ואינטימית. רוצים לבלות ולחוות ולהתרגש. בגלל נסיגת ונוס, עוד לא זורם לגמרי חלק, אבל גם לא כזה שלילי. כדאי לשמור על קלילות. יום של הרבה פטפטת, ברדיו ישמיעו את השיר "סיגליות" של דיוויד ברוזה 🙂

11.11
השמש הרמונית עם פלוטו. נותן כוח, התמדה, פעולה עם עוצמה. גם פעולה מתחכמת או מניפולטיבית. יכולת להשיג שליטה, או שתלטנות. הירח בגדי שנפגש עם סאטורן מרמז על נוקשות. יום רציני.

15.11
מארס מחייך לאורנוס. כוח לשנות, פעולה חופשית, יכולת להיפתח. זה הזמן להזיז את מה שסרב לזוז קודם. נותן מעוף מחשבתי וביצוע מקורי.

16.11
ונוס מתיישרת בצהרי היום, אך מרקורי "יחליף" אותה במשמרת הנסיגה מחר. לכן עדיין לא מומלצות היכרויות רומנטיות חדשות, אך כבר פחות נורא. זהו יום נעים, קליל, בבוקר מארס והירח עוברים לדגים החולמני והרומנטיקן. יחד הם שולחים היבט שלילי ליופיטר. אולי לא הכל כמו שנדמה לנו, ומישהו גם ערמומי, אבל האווירה חיובית ורכה. אם לא עושים דברים חשובים מדי, הכל בסדר.

17.11
תורו של מרקורי להתחיל בנסיגה. והוא עושה זאת בהיבט לא מוצלח לנפטון. הרבה בלבול, החל ממה אנחנו רוצים מעצמנו והחיים, ועד לדברים הקטנים. שוכחים את המפתחות, את הפגישה המתוכננת, מאבדים את הזמן ואת הראש. בגלל עצירתו של מרקורי, ואיטיותו של נפטון, ההיבט מתקיים בין ה-10 ל-23 לנובמבר, אך היום חזק במיוחד! היו ערניים.

פוסט נרחב על כל תקופת הנסיגה של מרקורי פורסם בבלוג שלי בפייסבוק. לחצ/י לקריאה.

19.11
מארס דיסהרמוני ליופיטר. היבט משמעותי שישפיע בין ה-12 ל-27 לנובמבר. פעילות משוחררת, נטולת עכבות. אומץ, אך שימו לב שהוא אינו טיפשות. אומץ: לשנות, להגיד, לעזוב, להונות או לרמות, להמר, להסתכן, לנסות שוב. זה לזוז קדימה, בדקו שזה נעשה באחריות המתאימה.

21.11
שמש בהיבט בעייתי לאורנוס. אירוע שמפתיע, חוסר סבלנות, התרחשות לא נוחה.

23.11
שישי בעייתי. הירח בתאומים מייצר רצף היבטים קשים לשמש, יופיטר ומארס ו"מאחד" אותם במבנהT  (טי) מסוכן. משם ממשיך להיבט שלילי לסאטורן. יום מסוכן, פזיזות וגישה שלוחת-רסן.

25-26.11
השמש במפגש עם יופיטר בקשת (מזל הבית של יופיטר). הכל בגדול, אומץ, רצון להתרחב (בפעילות, לימודים, רעיונות, נסיעות, בילויים, חברים, שאיפות, וכל דבר). גם אירועים שליליים מקבלים נופח דרמטי.

26.11
מרקורי שלילי למארס. זה יותר לדבר ופחות להקשיב. חוסר סבלנות או עצבנות. גישה נמהרת שעלולה ליצור טעויות. היו קשובים, וודאו שהבנתם/הסברתם נכון, ובדקו עצמכם פעמיים בכל פעילות.

27.11
יופיטר-שמש-מרקורי הנסוג במפגש משולש בקשת. הרבה דברת, מחצינים ויכוחים, מדלגים על פרטים. לעתים גם טעויות גדולות, שימו לב. במקביל מארס בהיבט הרמוני מדויק לסאטורן. וזה נותן בכל-זאת עשייה רציונלית, מפוקחת, מבוקרת ופרקטית. אם כן הראש מעופף, והידיים זהירות. השילוב הוא הרבה מילים שנאמרות ללא כיסוי, איומי סרק, או לחילופין ביצוע קפדני לרעיונות מוגזמים.

30.11
ונוס במולות לאורנוס. ונוס שעדיין איטית אחרי נסיגתה, נמצאת בהיבט כבר מה-24 לנובמבר, ולא תצא ממנו עד ה-6 לדצמבר. חוסר סבלנות ביחסים ועד סכנת נתקים. שוב זה הרצון הגדול לחוות קשר טוב ומסָפֵּק, אך גם חוסר היכולת להכיל אדם אחר, צורך בביטוי אישי חופשי ללא כבלים, והקונפליקט מוביל לפיצוצים. במיוחד קשרים טריים נמצאים בסכנת סיום. אם זה המצב, עדיף להחליט על הפסקה ולא פרידה. המתינו להתיישרות מרקורי עם החלטות בכלל.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל