050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב גדיים,

לגדי יצרים חזקים, אך הוא מתנהג בשיקול דעת והיגיון, השכל הוא שמכתיב ויש לו שליטה עצמית גבוהה. לכן נאמן. הנאמנות נובעת גם מן הפחד להיתפס וגם ממבנה האישיות. הגדי חש מחויבות למשפחתו ומחזיק בד"כ בתפיסות שמרניות. לבגידה בו תהיה משמעות עמוקה, כזו שתשנה את יחסו לבן/בת הזוג גם אם יחליט בסוף שלא להיפרד. הוא מפנים את האירוע, מעבד בינו לבין עצמו את המידע, ומסיק לעצמו מסקנות. בד"כ, הדבר יערער לו את הביטחון בפרטנר, והוא יסמוך עליו/ה פחות, ובכל עניין. אף על פי כן, הגדי לא ימהר להיפרד, במיוחד לא מקשר נישואין. בדרך-כלל הגדי, בהגיון הרב שלו יידע מראש לבחור את בן/בת הזוג הנכונים לו. הוא בוחן היטב, מעמיד במבחנים (רובם סמויים), ורק אחרי שיש אישור מהראש, הוא נותן אישור ללב להיפתח.

אז מה הגדי מחפש/ת? מהו אותו אישור שהראש מבקש? ובכן הגדי יחפש בן/בת ברית יציב, נאמן, כזה שיש לו ביטחון לגביו, כזה שיעזור לו לטפס לפסגה, וחשוב לו להגיע לשם בעצמו. הפרטנר צריך להיות טיפוס חרוץ ויעיל, זה יכול להיות גדי שמחפש אימא טובה לילדים שתנהל משק בית יעיל וחסכן, זה יכול להיות גדי שמחפש אישה קרייריסטית שמצליחה בתחומה ושואפת להגיע גבוה, וזה יכול להיות גדייה שמחפשת גבר מסודר ויציב, ופחות חשוב שיהיה חתיך וסוחף. אבל תמיד הגדי יחפש פרטנר מוצלח בהתאם להגדרה שלו למוצלח, ובמידה רבה לפי החלטה קרה ונבונה שיבצע בראשו (ובדומה אישה בגבר).

לאחר שבחר שותף לחיים הגדי מפתח אט אט רגש עמוק. את הרגש הוא מביע במעשים, והוא ייתן מעצמו הרבה. אך במילים יהיה חסכן ומאופק, מי שמצפה לרומנטיקה והשתפכויות צפוי להתאכזב אם אין השפעות אחרות בהורוסקופ האישי. הגדי סולד מראוותנות, נתינה או קבלה של מתנות רומנטיות חסרות שימוש (זה בזבוז ולא יעיל). הוא גם לא צריך שיפנקו אותו, הוא רוצה לראות פרטנר שחוסך, שמוכן לעבוד ולהתאמץ, שמחויב אליו ולמטרה חומרית משותפת.

המסגרת המשפחתית מאד חשובה לבני/ות מזל גדי. הגדיים לוקחים קשר ברצינות ומטרתם למצוא קשר ולהתמסד בו. קשרים קלילים פחות מעניינים אותם, והם אינם הולכים שבי אחרי יופי חיצוני אלא מחפשים marriage material. הם אינם מתרשמים מהבטחות ומילים גדולות, אלא בודקים היטב את הסחורה. בראייתם, החיים אינם פיקניק וצריך פרטנר שיודע את זה ורציני מספיק להתמודד עם החיים. הוא יתרשם פחות ממי שהולך לכבוש את העולם ברגע כביכול, ויותר ממי שכבר התחיל לחסוך ליום קשה, זה שמנהל חיים יעילים וצנועים.

ובמיטה? במיטה הגדיים מאופקים ושמרנים, אך ככל שיכירו יותר, כך יצברו ביטחון ויפתחו. על-אף התדמית הצנועה והביישנית הגדיים אוהבים מין, הגברים יתבררו כמאד גבריים, והנשים כמענגות ומשקיעניות אם מטרתן לכבוש את לב הגבר. ככלל הם דואגים שהסקס יהיה טוב.

בתחילת קשר גדייה יכולה להחליט לא להיכנס למיטה, היא תדע להתאפק כדי למשוך אותו ולשדר רצינות. גבר גדי מוכן לחכות בסבלנות עד שהבחורה שלו תסכים ליחסי מין. הוא גם יידע להתאפק אחרי הנישואים כשהיא לא תרצה (במריבה או בשגרה), אפילו אם הצורך שלו חזק.

לסיכום הגדי הוא נאמן ורציני, יהיה פרטנר טוב ויחפש דומה. הוא אינו מתאים למי שמחפש אקשן וריגושים, אלא לזה/זו המחפשים ביטחון ויציבות.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות –דלי.

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל