050-7881995

תחזית שנתית תשפ"ג

תחזית 12 המזלות תשפ"ג (2022-23)

פתיחה וטיפים חשובים:

מי שעוקב אחרי יודע שאני עקרונית מתנגד לתחזית עפ"י סימן המזל. למה? הסיבה היא שהמפה האסטרולוגית של כל אחד מאיתנו הרבה יותר מורכבת מרק המזל שלו. סימן המזל היא חלוקה ראשונית וגסה ל-12 טיפוסי יסוד, ונקבע אך ורק לפי מיקומנו בזמן הלידה ביחס לשמש. הידעתם? כל מזל מתחלק ל-30 חלקים נוספים שקיימים בתוך כל מזל. אך לא רק המזל מרכיב את ההורוסקופ האישי, בנוסף קיימים עוד כוכבים רבים, ואלמנטים נוספים במפה (כמו קו האופק, רום שמיים, אסטרואידים, בתים אסטרולוגים ועוד..). ואם זה נשמע לכם מורכב, אז זה מסתבך עוד יותר. מתייחסים גם להיבטים שהכוכבים השונים יוצרים זה לזה (מחשבים יחסים ביניהם). כל אלו מחושבים לפי תאריך לידה מלא, הכולל שנת לידה, שעת-לידה, ומקום לידה. בקיצור, כל אחד שונה, וכל אחד יש מפה מאד ייחודית שלו, שאינה זהה לאף אחד אחר. לכן קשה מאד לערוך תחזית שתדייק לקבוצת אנשים, ובטח לא לפי חלוקה רק לפי המזל.

בכל-זאת השתדלתי לתת לכם תחזית כללית (אך כמובן חלקית ביותר), שגם אם היא קצרה, או מתייחסת רק לחלק מסוים בשנה, לרוב נשארת מהימנה עבורכם אישית לשנה החדשה. המתודה בה אני עורך את התחזית, שונה מהמקובל בעריכת התחזיות המוכרות במקומות אחרים. אם תרצו הסבר על המתודה, תוכלו למצוא בלחיצה כאן. אך זכרו, לתחזית מקיפה מדויקת ופרטנית יש לערוך תחזית אישית לפי מפת לידה אישית מלאה, שמתחשבת בכל הפרמטרים במפה.

היעזרו בכמה טיפים חשובים לפני קריאת התחזית עצמה (טיפ נוסף תמצאו בסוף המאמר) :

טיפ 1:

התחזית מתמקדת רק בחלק שניתן להכליל בו את כל מי שנולד באותו התאריך. היא אינה מתארת כל מה שעובר עליכם, ולא את השנה כולה. היא טיפ לשימושכם שיהיה יחסית אמין מבלי שנערכה מפת הלידה המלאה שלכם.

טיפ 2:

בכל שנה המעבר ממזל למזל מתרחש ביום קצת אחר, או בשעה אחרת באותו היום. למשל בשנת 2019 מזל מאזניים נכנס ב-23.9 בשעה 10:51 בבוקר. לכן מי שנולד ב23.9.19 ב-10:50, הוא בן מזל בתולה. ומי שנולד ב-10:51 הוא כבר בן מזל מאזניים. וזה משתנה בכל שנה! כך למשל בשנת 2021 מזל מאזניים נכנס בכלל ב-22.9 בשעה 22:21. התפתחות האסטרונומיה מאפשרת לנו היום לחשב את המעברים בין המזלות בצורה מאד מדויקת בכל שנה. מי שלא בטוח איזה מזל הוא, מוזמן לשלוח לי הודעה אישית, ואבדוק לו (ללא תשלום).

טיפ 3:

עזרו לכוכבים! מטרת התחזית היא להכין אתכם כיצד לנהוג נכון יותר בזמן המדובר. אין הכוונה להפחיד או לפתח ציפייה. נצלו זמנים טובים ועזרו לכוכבים (דברים לא בהכרח יקרו מעצמם), והגנו על עצמכם בזמנים בעייתיים (כדי שאלה יעברו יותר קל). הכל צפוי והרשות נתונה.

טיפ 4:

עזרו ליקיריכם. שלחו התחזית למי שאתם חפצים ביקרו. ניתן לשלוח בוואטספ, מייל, פייסבוק, או טוויטר ע"י שימוש באייקונים שבתחתית המסך.

טיפ 5:

התחזית נעשתה עפ"י מידע כללי ביותר ולא מפה מלאה. לכן יתכנו השפעות מנוגדות במפה האישית של כל אחד, שיגרמו להשפעה הפוכה. בכל-זאת, המתואר יהיה לרוב נכון לפחות במידת-מה ובאופן כלשהו, ובחלק מהזמן שתואר.

טיפ 6:

שמרו התחזית! היזכרו בה בזמנים הרלוונטיים אליהן היא מתייחסת עבורכם ועבור יקיריכם. התחזית תהיה פתוחה ונגישה כאן באתר כל השנה!

טיפ 7:

כל ראש השנה עברי אני מעלה תחזית אישית עבורכם. כל תחילת שנה אזרחית אני מעלה תחזית למדינת ישראל ולעולם. ניתן למצוא אותם במדור תחזיות באתר.

טיפ 8:

בדקו לא רק את עצמכם, בדקו מה נכתב על  יקיריכם, הבוס בעבודה, מירי השכנה, וכל מי שחשוב או מעניין, ושתפו אותם.

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח את התחזית לחבר או שתף באמצעות:

 

מזל טלה

טלה שנולדו עד ה-24 במרץ נמצאים בתקופה בה ניתן להצליח יותר, או שסתם דברים קורים ביותר עוצמה, ולא בהכרח הטובים (אבל לרוב כן). האנרגיה הזו שברשותכם תימשך לעוד כחודש אחד נוסף. נצלו את אוקטובר 2022 גם כן. יתכן שזה זמן בו אתם מקבלים את ההזדמנות לבצע דברים, לקדם מהלכים, או שסתם אתם מתמלאים באנרגיה או שמחה. הסכנה היא שהנטייה האופטימית הטבעית שלכם, עלולה לקבל חיזוק מוגזם. שימו-לב שאינכם מהמרים מדי, גאוותנים מדי, מסתכנים מדי, או פשוט מגדילים את הצרות. זה זמן בו הכל בגדול יותר. אבל בהחלט תוכלו לקדם גם את הרצוי, רק הזכירו לעצמכם בקרה. אם זוכרים בקרה וזהירות, אתם עשויים מאד להתקדם. חלקכם יגלה כוח עמידה מרשים או כוח עשייה והתקדמות באביב של 2023.

ילידי 25-28 במרץ יתכן שעשו שגיאות בחודש האחרון (חודש לפני ראש השנה 2022), או שסתם היו כל מיני שיבושים, קלקולים, או קצב אירועים. אסור לכם למהר, החיפזון מן השטן. טעויות נוספות או התבררותן תיתכן סביב אמצע אוקטובר. לעומת-זאת, נצלו את החודש שבין אמצע ינואר לאמצע פברואר 2023 לקדם דברים שמזמן רציתם. כדאי להמתין לחודש זה לביצוע מהלכים. תיתכן הצלחה לאחדים, ואחרים סתם ירגישו יותר טוב בזמן זה. זה חודש שמגדיל דברים לטוב ולרע, נתבו לטוב.

ילידי 29-30 במרץ יחדשו כוחות סביב ינואר 2023 (או מעט לקראתו). זו אנרגיה להגיב, לבצע, לפעול, ולהשיג דברים. אבל לפעמים זו נטייה קצת אגרסיבית או שלטנית. סביב חודש זה הביטחון העצמי עולה, היזהרו רק שלא יגרום לכם לעשות שטויות או לאגו נפוח. התקשורת שלכם יותר חופשית, אבל גם פוטנציאל המילים או המחשבות הלא נכונות שנאמרות, או טעויות. סביב ינואר 2023 זכרו שאומץ הוא לעתים טיפשות.

ילידי 31 במרץ יחדשו כוחות לקראת סיום השנה האזרחית 2022. במידה זה יימשך גם בינואר, ועשוי אף ללוות בימים הראשונים של פברואר 2023 ביתר-שאת. זו אנרגיה להגיב, לבצע, לפעול, ולהשיג דברים, כי גובר הביטחון העצמי. אבל מאותה סיבה לפעמים זו נטייה קצת אגרסיבית או שלטנית. סביב ינואר זה הביטחון העצמי עולה, היזהרו רק שלא יגרום לכם לעשות שטויות או לאגו נפוח. התקשורת שלכם יותר חופשית, אבל גם פוטנציאל המילים או המחשבות הלא נכונות שנאמרות, או טעויות. זכרו שאומץ הוא לעתים טיפשות.

ילידי 1-3 באפריל יתמודדו בחורף 2022/23 עם פצע מהעבר או נושא שדורש מהם תשומת-לב לפרטים או דיוק. אינכם מורגלים לכך באופייכם, אך כאן צריך ללמוד משהו ולהפעיל ביקורת. חודשים דצמבר 2022 ופברואר 2023 יאפשרו עשייה, ולפעמים אלו דברים שקורים ותופסים תאוצה. הביטחון העצמי גובר, רק שימו לב שאתם זוכרים בקרה שנדרשת, לא רק על אחרים, כי אם על גישתכם. סביב פורים יתכנו הפירות (בערך בין סוף פברואר לאמצע מרץ 2023) ודברים עשויים יותר ללכת, או שאתם נינוחים ומשהו משתחרר. נושאי אהבה בפרט ויחסים בכלל יעסיקו אתכם בשליש האחרון של אוגוסט 2023 ועד לחגי תשרי. כדאי לשמור בזמן זה על פאן, בילוי קליל או לתכנן אליו טיול, ולהיפתח חברתית (הנאה מובטחת). אבל כדאי להיזהר ממה שרציני ומכביד, לא כל התאהבות תחזיק (בעיקר באוגוסט 2023), ולא כל משבר זה יהיה הזמן לפתור. אצל אחדים מכם הנושא יהיה עניין כספי או חומרי.

ילידי 4-5 באפריל יתכן שכבר התעוררה נקודה כואבת: רגש חשוף או פצע מהעבר, ולא יהיה נכון להדחיק. אופציה נוספת היא התעסקות עם נושא שדורש מכם תשומת-לב לפרטים או דיוק. אינכם מורגלים לכך באופייכם, אך כאן צריך ללמוד משהו ולהפעיל ביקורת. עניין זה ממשיך גם השנה, וילווה בעיקר את המחצית הראשונה של 2023. נושאי אהבה וחברה בפרט ויחסים בכלל יעסיקו אתכם במחצית השנייה של אוגוסט 2023, ושוב במהלך חגי תשרי (2023). כדאי לשמור בזמן זה על פאן, בילוי קליל או לתכנן טיול, ולהיפתח חברתית. אבל כדאי להיזהר ממה שרציני, לא כל התאהבות תחזיק (בעיקר באוגוסט), ולא כל משבר זה יהיה הזמן לפתור. אצל אחדים מכם הנושא יהיה עניין כספי או חומרי.

ילידי 6-9 באפריל ירוויחו גישה מעשית בסתיו הקרוב (2022). גם אם זה לא זמן קליל, אתם בוגרים ומיושבים יותר. בין פורים לפסח 2023 אתם חשים אומץ או ביטחון עצמי . לפעמים זה גורם לפעול בהצלחה, אך היזהרו שלא להגזים מתוך עודף ביטחון או אופטימיות, או שאתם נעשים משוחררים מדי בזמן זה. אח"כ תתמודדו בין פסח לראש השנה 2023 עם פצע שנוצר או מהעבר, או נושא שדורש מכם תשומת-לב לפרטים או דיוק (שקודם אולי החסרתם). העניין הוא שאינכם מורגלים לכך באופייכם, אך כאן צריך ללמוד משהו ולהפעיל ביקורת. יתכן שמשהו חיובי או שלילי גדול קורה אחרי פורים ועד פסח 2023, והוא דורש עמידה בסטנדרטים בין פסח לראש השנה 2023.

ילידי 10-14 באפריל ירוויחו גישה מעשית ומיושבת סביב דצמבר 2022 וינואר 2023. גם אם זה לא זמן קליל, אתם בוגרים יותר. אולי מוטלת עליכם אחריות נוספת. זה כבר ליווה אתכם במהלך 2022, ונתן יכולת רצינית להתמודד עם בעיות או לקדם מטרות באופן זהיר ופרגמטי. נצלו את אפריל 2023 לקידום מטרות. זה זמן של הזדמנויות באות כבר יותר בקלות, אך לעתים של נינוחות יתר שגורמת להן לברוח. ובכל מקרה ההרגשה יחסית טובה. זה זמן שמגדיל דברים, ולפעמים גם את הבעיות. אך הגישה אמיצה ומשוחררת, ולעתים זה עלול לגרום לנטילת סיכונים לא מחושבים (בניגוד לחורף שתואר). זמן קרוב נוסף אליו צריך לשים לב, הוא החודשיים וחצי הקרובים (סביב אוקטובר-נובמבר 2022). הרצון לפעול ויש אנרגיה, אתם רוצים לדחוף ופועלים מתוך ביטחון. אפשר לקדם דברים, כל עוד לוקחים בחשבון מתינות ובקרה. וודאו שאסרטיביות אינה הופכת לאגרסיביות.

ילידי 15-17 באפריל נמצאים בתקופה מאד לא פשוטה מזה זמן. עבור חלקכם זו ממש רעידת אדמה, או שהיא רק מתבשלת ותפרוץ בחודשים הקרובים (ככל הנראה עד ינואר 2023 לכל המאוחר). גם אם אין משהו חיצוני, התחושה הפנימית היא של תקופה דרמטית. אולי האישיות שלכם קצת משתנה (אך בהחלט אולי בעקבות הדברים שקורים), ושימו לב שאינכם קשוחים או תחרותיים מדי (ועד עוינים). לפעמים התחושה היא של "גדול עלי", ואז חוסר פרופורציה. לפעמים זו שתלטנות או כפייתיות שלכם, ואתם נוהגים בזולת בחוסר פרופורציה. הפחיתו תחרותיות ומאמץ מוגזם שלוקח את האנרגיה ולא משיג תוצאות (או משיג במחיר יקר מדי). לפעמים נתקלים בבעיות אובייקטיביות גדולות. החוכמה תהיה להגיב אליהן במתינות ובהמון מחשבה סבלנית. ככל שתוכלו המתינו עד סיום נסיגות שלל כוכבים ב-19 בינואר 2023 (האחרון שמתיישר), ומזמן זה ולאורך פברואר תוכלו להתנהל בצורה הרבה יותר שקולה ומסודרת (גם אם לא שמחה).

ילידי 18 באפריל ועד סוף המזל צפויים ל-2023 לא פשוטה. עבור חלקכם זו ממש רעידת אדמה, או שהיא רק מתבשלת ותפרוץ שנה הבאה (2024). גם אם אין משהו חיצוני, התחושה הפנימית היא של תקופה דרמטית. אולי האישיות שלכם קצת משתנה (אך בהחלט אולי בעקבות הדברים שקורים), ושימו לב שאינכם קשוחים או תחרותיים מדי (ועד עוינים). לפעמים התחושה היא של "גדול עלי", ואז חוסר פרופורציה. לפעמים זו שתלטנות או כפייתיות שלכם, ואתם נוהגים בזולת בחוסר פרופורציה. הפחיתו תחרותיות ומאמץ מוגזם שלוקח את האנרגיה ולא משיג תוצאות (או משיג במחיר יקר מדי). לפעמים נתקלים בבעיות אובייקטיביות גדולות. החוכמה תהיה להגיב אליהן במתינות ובהמון מחשבה סבלנית. תוכלו לעשות כן ספציפית סביב פברואר 2023 ומעט לאחריו, ויש סיכוי בזמן זה להתנהל בצורה הרבה יותר שקולה ומסודרת (גם אם לא שמחה). כדאי לכוון לזמן זה קבלת החלטות.

 

קורס אסטרולוגיה
לחצ/י לפרטים


 

מזל שור

שור שנולדו עד ה-24 באפריל עשויים לפעול בסבלנות ובגרות סביב מרץ-אפריל 2023, ושוב החל מאוגוסט ולאורך זמן. אתם נעשים רציניים בזמן זה. יתכן שאתם מקבלים אחריות על כתפיכם, או שאלו בעיות שצריך להתמודד איתם. כך או כך, הגישה שלכם רצינית ומקדמת (גם אם לא שמחה). לכן זה מאפשר להתמודד עם בעיות או קידום איטי ובנייה מסודרת בחיים. אלו זמנים טובים לקבלת החלטות ויצירת תשתית למטרות. הפירות עשויים להגיע (בין היתר) בין אמצע מאי לאמצע יוני 2023. אך חודש זה דווקא עלול לגרום לכם לפעול בחוסר זהירות, או להביא התרחשות דרמטית. שימו לב שאינכם אמיצים או מגזימים מדי בו, וששמרתם על הבקרה והסבלנות. הביטחון העצמי והאגו יהיו גבוהים בחודש זה, רק וודאו שזה לא מדי.

ילידי 25-27 באפריל צריכים לנצל את התקופה שאחרי פסח ועד סוף אוגוסט 2023 לקידום מטרותיהם או טיפול בבעיות. יתכן שאתם מקבלים אחריות על כתפיכם, או שאלו קשיים שצריך להתמודד איתם. כך או כך, הגישה שלכם רצינית, סבלנית ובוגרת (גם אם לא שמחה). לכן זה מאפשר להתמודד עם בעיות או קידום איטי ובנייה מסודרת בחיים. אלו זמנים טובים לקבלת החלטות ויצירת תשתית למטרות. בתוך כך יוני 2023 יהיה חודש חיובי שמאפשר להזיז דברים. הביטחון העצמי (והאגו) עולים, ואולי רואים פירות למאמצים, או שחלק מהבעיות נפתרות.

ילידי ה-28 באפריל ועד ה-3 במאי צפויים לחודש יולי 2023 (אולי קצת לפניו או אחריו) חיובי. הביטחון העצמי שלכם עולה (לצד האגו). דברים זורמים יותר בנינוחות, וצריך לנצל כדי לקדם מטרות או להבחין בהזדמנויות. אם התמודדתם עם בעיות, בזמן זה אתם מזיזים דברים. אחרים סתם יחושו יותר טוב או נינוחות. אפשר לנצל לטיול בחו"ל וכדומה.

ילידי 4-6 במאי עברו שנה (או חלק ממנה) לא קלה, ובחלק מהמקרים אפילו מטלטלת, ובטוח חסרת יציבות (גם אם פנימית). אימפולסיביות הולידה שינויים והפוך, כלומר תקריות בחיים גרמו עצבנות, או עצבנות גרמה לתקריות. עוד לא סיימתם עם התקופה המעצבנת, אבל זו הישורת האחרונה. החורף שלפניכם (2022/23) יהיה עוד מזה, ולפעמים הוא "גראנד-פינלה". לכן הקפידו על התגובות שלכם, ואל תהיו עקשניים מדי. הנטייה מרדנית יותר, או עצמאית, או חסרת יכולת הכלה. מי שטרם חווה זאת, יחוש בכך בחורף הקרוב. שמרו בקרה בחלק שתלוי בכם, אתם הרי אוהבים יציבות ושגרה. תקופה קלה יותר, ואולי אפילו מצליחה, תיתכן סביב אוגוסט-ספטמבר 2023 (+-). בזמן זה הביטחון העצמי שלכם עולה, גדלה הנטייה ליהנות, ויתכנו הזדמנויות שונות. אפשר לנצל לטיול בחו"ל וכדומה.

ילידי 7-9 במאי ברובם עברו קיץ 2022 של שינויים בחיים, או לפחות רצון לשינויים או חוסר סבלנות למגבלות. מי שלא חש בכך, או שלב נוסף של כך, יהיה באביב של 2023. אולי המציאות משתנה למורת רוחכם, ואולי דווקא המציאות הקבועה אינה נוחה, ואתם רוצים לשנות אותה בדחף כמעט בלתי נשלט. יתכנו הפתעות מכל סוג, טובות או רעות, אבל באופייכם אינכם אוהבים הפתעות. אתם רוצים להיות מתוכננים, וספונטניות היא לא כוס התה שלכם. זה מכניס עצבנות באביב 2023 ועלול להשפיע על התנהגות לא מחושבת, חסרת סבלנות, או יוצר חוסר יציבות. שמרו על שיקול דעת ועל נועם.

ילידי 10-12 במאי יחוו תקופה פחות שלווה סביב מאי-יוני 2023. יתכן שקורים שינויים, ויתכן שאתם רק רוצים שינויים, ואין סבלנות לשגרה או למשהו שמפריע. שימו-לב שאינכם אימפולסיביים או מרדניים מדי. יתכנו אירועים בלתי צפויים, אך חשוב שהתגובה אליהם תהיה עם בקרה ואיזון שחסרים.

ילידי 13-15 במאי התגמשו והתרככו בשנים האחרונות. אולי אתם פחות חומרניים, אולי מצאתם אהבה, ואולי התחברתם לרוח או אומנות, או שסתם אתם קצת פחות תחרותיים, אמביציוזיים, ודוחפים. זאת למרות קשיים ובעיות שליוו את 2022 בחלקה. התהליך הזה הטיב עמכם, ועשה אתכם יותר מקובלים על הסביבה, ואולי אפשר להתמודד עם הקשיים ביותר קבלה והכלה, נתן רוך במקום של קושי. הרוך נמשך גם בחורף הקרוב וילווה עד אביב 2023. אם כי קחו בחשבון נקודתית קצת קשיים, מגבלות או בעיות סביב ינואר 2023 (+-). אבל זה כבר ממש נקודתי לרובכם. בהמשך, קיץ 2023 פחות שלוו, וצריך לשמור בו על זהירות והתנהגות רגועה. לא כדאי להתעקש מדי במרדנות או עצמאות קיצונית, או שאירועים לא צפויים קורים, והם לוקחים את השקט. אבל באופייכם אינכם אוהבים הפתעות. אתם רוצים להיות מתוכננים, וספונטניות היא לא כוס התה שלכם. זה מכניס עצבנות בקיץ 2023, ועלול להשפיע על התנהגות לא מחושבת, חסרת סבלנות, או יוצר חוסר יציבות. שמרו על שיקול דעת ועל נועם.

ילידי 16-18 במאי נמצאים בתקופה בונה בחייהם. אתם חזקים, ולכן אתם באמת מתמידים, נחושים, וצומחים. גם אם חלקכם תוך רקע של בעיות, זו הרי התמודדות איתנה. זה מלווה עדיין בחורף הקרוב (2022/23). זה הזמן להתפתח ויכול להצליח. אם כי קחו בחשבון קצת יותר קשיים, בעיות או מגבלות נקודתית סביב ינואר או פברואר 2023. החל מהאביב של 2023 נכנסת אנרגיה רכה יותר, ופחות אמביציוזית. אולי אתם פחות חומרניים, אולי מוצאים אהבה, ואולי מתחברים לרוח או אומנות, או שסתם אתם קצת פחות תחרותיים ודוחפים. התהליך הזה מטיב עמכם, ועושה אתכם יותר מקובלים על הסביבה. המחצית השנייה של יולי 2023 תתאים לבילויים ובזבוזים, וכל מה שקליל. חובות או יחסים כבדים יעיקו אם ישנם, ויעוררו יותר בעיות.

ילידי 19 במאי ועד סוף המזל צפויים ל-2023 בונה. היא מאפשרת התמודדות איתנה עם בעיות, ואף קידום עצמי סבלני ואמביציוזי. זו אנרגיה של התמדה וריצה למרחקים ארוכים ונחישות. אם כי קחו בחשבון קצת יותר קשיים, בעיות או מגבלות סביב סוף החורף (בין אמצע פברואר לאמצע מרץ 2023).

 

מזל תאומים

תאומים שנולדו עד ה-21 מאי צפויים להיתקל בקושי מסוים סביב חודש מרץ 2023. זהו חודש נמוך יותר, אבל לאחריו יהיה אביב 2023 מחזק. זה כושר התמודדות עם בעיות, או קידום ממשי של מטרות. יש התמדה (שלעתים חסרה לכם), יש אמביציה להשיג את שלכם, ולכן תיתכן הצלחה. טיפ: חגגו את ערב השנה האזרחית 2023 איכשהו, זה זמן שיכול לייצר המון פאן.

ילידי 22-25 במאי יחוו בעיה, קושי או מגבלה באביב 2023. ההמלצה היא לא ללכת ביותר מדי כוח, לא לנסות לבצע את מה שהצלחתו מוטלת בספק, ולדחות מה שניתן. אתם אוהבים דינמיות ועשייה פעילה, אך סביב מרץ-אפריל 2023 נדרשת מכם סבלנות. לא הולך כמו שאתם רוצים. לעומת-זאת ינואר 2023 יהיה זורם וחיובי יותר, וכדאי לנצל אותו לקידום מטרות. יתכנו בינואר הזדמנויות, או שסתם ההרגשה טובה יותר.

ילידי 26-28 במאי צפויים להיעצר תחת מגבלה או קושי מתישהו אחרי פסח ועד סוף אוגוסט 2023 לכל היותר. אתם טיפוסים דינמיים, אבל החיים יראו לכם שצריך לפעמים להתעכב ולעצור. תקופה זו תביא איזושהי בעיה, והתמודדות מתמשכת איתה. ההמלצה היא לא ללכת ביותר מדי כוח, לא לנסות לבצע את מה שהצלחתו מוטלת בספק, ולדחות מה שניתן. לא הולך כמו שאתם רוצים, או שסתם התחושה נמוכה או עייפה. זאת בניגוד לינואר-פברואר 2023 שעשוי להיות נוח יותר ואופטימי. רק וודאו שלא הגזמתם מדי במשהו שיעשה בעיה אח"כ. אך יתכנו הזדמנויות בעיקר בין אמצע ינואר לאמצע פברואר 2023, או לפחות הרגשה טובה או פתרון חלקי לבעיות אם ישנן.

ילידי 29-31 במאי צריכים לשים לב לזמן שסביב ינואר 2023 (יתכן גם קצת לפני או אחרי). בתקופה זו הרצון לפעול גבוה, אך יתכנו טעויות שאתם עושים. לעתים זה האגו שמכתיב, ולא ההיגיון. לעתים סכנות פיזיות או בעיות בריאות. אתם יותר אתם, ופחות פשרניים. זכרו שהחיפזון מן השטן. אם-כי מהלך פברואר 2023 עשוי להיות מצליח, או שמתגברים בו על הבעיות. הנכון יהיה לקדם מהלכים סביב ינואר תחת בקרה ומתינות, ובפברואר לקצור את הפירות.

ילידי 1-8 ביוני צריכים להיזהר מביצוע מהלכים וצעדים סביב דצמבר 2022. הנטייה לעמוד על שלכם, להיות אתם בכל מחיר, ויש מעט פשרנות. זה אגו גבוה, אך גם רצון חזק לפעול. התוצאה עלולה להיות מתחים, או ששלב נוסף מגיע סביב פברואר 2023. גם זה חודש עם אנרגיה דומה, והוא יכול להיות ההמשך של דצמבר. אם-כי מכאן אפשרית הצלחה, ואפשר לקצור את הפירות סביב מרץ 2023. בכל מקרה מרץ חודש נינוח ומצליח יותר, ולכן פעולות בפברואר כן עשויות להיות כבר יותר מקדמות, או שמרץ פשוט פותר בעיות. לפעמים אלו בעיות בריאות, ולפעמים סתם חוסר שקט פנימי ועצבנות. אם משהו נתקל בקושי בדצמבר 2022, השאירו את הטיפול בו לפברואר-מרץ 2023.

ילידי 9-12 ביוני נמצאים בתקופה בוגרת בחייהם. לפעמים אתם צריכים ייצוב, והתקופה הזו מייצבת אתכם. היא תימשך עד לסוף 2022. היא אולי לא מאד שמחה, אך היא מאפשרת התמודדות סבלנית עם בעיות, ולפעמים ממש קידום. אתם פועלים בבקרה ואחריות, חריצות ופרגמטיות. חגי תשרי תשפ"ג (2022) מלאי אנרגיה לטוב (לרוב) ולרע. אתם יותר נחושים, עומדים על שלכם, או פשוט פעילים. היזהרו רק מפעילות מסוכנת או עודף אגו. אנרגיה דומה תלווה סביב סוף נובמבר ותחילת דצמבר 2022, ושוב בסוף פברואר או תחילת מרץ 2023. כשבתקופה האחרונה שהוזכרה אתם כבר עם פחות בקרה, שימו-לב! בהמשך, התקופה של סביב פסח 2023 ואולי בשבועות שלקראתה עשויה לגלם הזדמנויות שכדאי לנצל, ובכל מקרה נינוחה יותר. חלק מהדברים מסתדרים, או שגישתכם יותר אופטימיות או חיובית.

ילידי 13-16 ביוני נמצאים בתקופה פחות ברורה בחיים. יש תחושת חוסר סיפוק או שלא כל-כך מצליח. חלק התאהבו, אבל גם זה לא מבטיח יציבות באהבה. לפעמים אלו אכזבות, ואפשר שמסוגים שונים. השנה הקרובה ממשיכה את האנרגיה המתעתעת הזו. לכן מומלץ להימנע מביצוע מהלכים שיש בהם הימור או סיכון עד לקיץ של 2023. 2022 הביאה נסיגה באיזה תחום, וצריך לקבל זאת. אם צריך, אז לנוח. הנטייה לעשות טעויות, או ליפול קורבן למצבים או מישהו. מי שטרם הרגיש בכך, עלול לחוש בכך עד מחצית 2023. הצרה שהיא שלרוב מבחינים בבעיה באיחור, ולכן ההמלצה היא לפעול רגוע וזהיר מראש. להבין גם שלא ניתן להגיע לתחושת סיפוק עתה. אך דווקא סביב אוקטובר-נובמבר 2022 קורה הרבה, או שאתם רוצים לעשות הרבה. זה זמן פיק שלילי, תנו לו לעבור. היזהרו מעשייה מסוכנת או עודף אגו. אתם פחות פשרניים בחודשיים אלה, אבל זה לא מקדם הצלחה. לעתים אלו בעיות בריאות, פרנסה, או כל בעיה אובייקטיבית אחרת.

ילידי 17-18 ביוני צריכים להיות סופר זהירים השנה. אתם בתקופה בה יש מעט שליטה על מה שקורה למרות הצורך שלכם בשליטה. זה ליווה את 2022, ויימשך מעט לתוך 2023. התחושה היא שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים, או של קרב איתנים. אולי אתם מנסים להילחם על או במישהו/משהו, אולי מתמודדים עם בעיה אובייקטיבית. לא כדאי ללכת בכוח, כיוון שמהאביב של 2023 אתם עלולים לאבד אותו. מתבררים כישלונות או חוסר יכולת, אכזבות או חוסר אונים. זה מלווה לאורך זמן ב-2023, וגם אם לא מבחינים בצרה מיד, בסוף נותרים חסרי כוחות. הנטייה לעשות טעויות. לעתים אלו בעיות בריאות, פרנסה, או כל עניין אובייקטיבי אחר. מצדכם אל תנסו לדחוף בכוח, ואל תתמכרו לאשליות מסוכנות. צריך לקבל ולהבין גם שלא ניתן להגיע לתחושת סיפוק מתמשכת ב-2023. ספציפית ניתן להיעזר במעט יותר היגיון סביב פברואר 2023 או מעט לקראתו. יחסית זה זמן של הבנת המציאות ופרגמטיזם.

ילידי ה-19 ביוני ועד סוף המזל יתמודדו עם איזה לחץ ב-2023. זו תקופה בה יש מעט שליטה על מה שקורה, והתגובות שלכם חריפות מדי. לפעמים חשים שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים, או של קרב איתנים. אולי אתם מנסים להילחם על או במישהו/משהו, אולי מתמודדים עם בעיה אובייקטיבית. ספציפית ניתן להיעזר במעט יותר היגיון בין אמצע פברואר לאמצע מרץ 2023. יחסית זה זמן של הבנת המציאות.

 

 

קבל/י תחזיות בקביעות
עמי גוטמן ב-


 

מזל סרטן

סרטן שנולדו עד ה-26 ביוני יפעלו בשיקול דעת והיגיון סביב מרץ-אפריל 2023. לכן מומלץ לכם לכוון לזמן זה עשייה רצינית או קבלת החלטות (כרגע ספטמבר או אוקטובר 2022 אינו כזה, גם לא ינואר 2023). אתם שומרים על ההיגיון באביב 2023 (באופייכם לעתים הרגש גובר), ולכן התגובות יותר מאוזנות. לעתים מתקבלת אחריות על כתפיכם, בין אם של קידום כלשהו, או בעיות שאתם החולייה החזקה המתמודדת. הגישה בוגרת, מיושבת ומעשית, אך זה לא זמן שמח. זמן קליל יותר יהיה סביב ינואר 2023, אך צריך דווקא להיזהר בו מגישה פחות בוגרת.

ילידי 27-28 ביוני נכנסים לתקופה אחראית בוגרת יותר אחרי פסח ולאורך קיץ 2023. זה שלב בו החיים אינם קלילים, ואולי אינם שמחים, אבל אולי זה בגלל שאתם עושים דברים חשובים. אולי קידום או אחריות על כתפיכם. וגם אם אתם מתמודדים עם בעיות, אתם עושים זאת בצורה מאוזנת ושקולה. כללית אתם יותר מיושבים וזהירים אחרי פסח ומהלך הקיץ, ולכן כדאי לכוון לזמן זה ביצוע מטרות או קבלת החלטות. זה נדרש אחרי קיץ 2022 שהיה זמן פחות זהיר או מאוזן. נצלו את יוני 2023 לכל עניין, זהו חודש שמשלב בין הרציני לקליל, ומאפשר הצלחה מכל סוג. הצלחה בזכות התמדה, או אופטימיות מתוך תבונה אחראית. יוני 2023 מקדם וחיובי, ואת יום ההולדת הבא תחגגו בסיפוק.

ילידי ה-29 ביוני ועד 2 ביולי צריכים למתן את את עצמם סביב פברואר 2023. הנטייה אימפולסיבית או בטוחה מדי, וחסרות קצת פרופורציות במה שאתם עושים, חושבים או אומרים, או שקורים כל מיני דברים. נצלו את הזמן סביב יום ההולדת (יוני-יולי 2023) לקידום מכל סוג. זו תקופה נינוחה יותר, שתתאים למשל לטיול, ויכולה להיות מצליחה בכל מיני צורות. הולך יותר קל, או שחלק מהבעיות נפתרות.

ילידי 3-4 ביולי צריכים למתן את את עצמם לקראת סוף החורף (בין אמצע פברואר לאמצע מרץ 2023). הנטייה אימפולסיבית או בטוחה מדי, וחסרות קצת פרופורציות במה שאתם עושים, חושבים או אומרים, או שקורים כל מיני דברים. נצלו את החודש שלאחר יום ההולדת (סביב יולי 2023) לקידום מכל סוג. זו תקופה נינוחה יותר, שתתאים למשל לטיול, ויכולה להיות מצליחה בכל מיני צורות. הולך יותר קל, או שחלק מהבעיות נפתרות.

ילידי 5-7 ביולי צריכים לנצל את קיץ 2023 לקידום מטרות. הצלחה אפשרית או שיש הזדמנויות. בכל מקרה אתם נינוחים יותר וזורם יחסית נוח, או שיש הקלה ועזרה עם הבעיות. האנרגיה חזקה יותר באוגוסט-ספטמבר 2023 וסביבתם, ומומלץ לתכנן למשל טיול לזמן זה (יהיה כייף). אבל אפשר גם לקדם מטרות יותר חשובות. חלקכם פתוח יותר לשינויים או ביצוע מהלכים סביב חורף 2022/23, וגם זה בסה"כ מתאפשר.

ילידי 8-9 ביולי יחוו רצון לבצע שינויים או לקדם מהלכים סביב חורף 2022/23. לרוב זה מתאפשר באופן נוח יחסית. ואם שינויים ממילא קורים בחיים, אז אתם מקבלים אותם בצורה נינוחה או לפחות מסתגלת. זה המשך של האנרגיה מהשנה שחלפה. יש יותר הזדמנויות לשינוי שגרה או מצב קודם, וזו בסה"כ התפתחות (גם אם לא דרמטית). היזהרו רק לא להפריז בכך בצורה קיצונית בטווח שבין פורים לפסח 2023. שם הנטייה משוחררת מדי, וזה נהדר לטיול, אך מסוכן להימור, ביטחון עודף, וכל מה שהוא עלול להביא. אתם מגלים יותר עצמאות ואינדיבידואליזם בזמן זה.

ילידי 10-13 ביולי יחוו רצון לבצע שינויים או לקדם מהלכים סביב אביב 2023. לרוב זה מתאפשר באופן נוח יחסית. ואם שינויים ממילא קורים בחיים, אז אתם מקבלים אותם בצורה נינוחה או לפחות מסתגלת. זה המשך של האנרגיה מהשנה שחלפה. יש יותר הזדמנויות לשינוי שגרה או מצב קודם, וזו בסה"כ התפתחות (גם אם לא דרמטית). היזהרו רק לא להפריז בכך בצורה קיצונית סביב פסח 2023 (או לקראתו). שם הנטייה משוחררת מדי, וזה נהדר לטיול, אך מסוכן להימור, ביטחון עודף, וכל מה שהוא עלול להביא. אתם מגלים יותר עצמאות ואינדיבידואליזם בזמן זה.

ילידי 14-17 ביולי עברו שנה לא קלה, אבל זה מוציא מכם את הצד הרך והמקבל שבכם. אצל חלקיכם זו פשוט אהבה, אחרים סתם יותר רכים ופחות תחרותיים או אמביציוזיים. עכשיו עיקר הקושי כבר מאחורי רובכם, ואתם ממשיכים לסתיו 2022 וחורף 2022/23 כשהצד הרך והשברירי (לא במובן הרע) שבכם יוצא החוצה. זה עושה אתכם מקובלים יותר על הסביבה. לעתים זה מתבטא בנטייה לאומנות, עשייתה או צריכתה. אצל חלקיכם (בעיקר ילידי 14-15 ביולי) יתאפשרו מהלכים או ממש שינויים סביב קיץ-סתיו 2023. לפעמים אלו הזדמנויות, ולפעמים זו הכלה סתגלנית ונוחה של מה שקורה.

ילידי 18-19 ביולי נמצאים בתקופה לא פשוטה בחיים. אתם במאבק, בין אם בזוגיות או מול מישהו, ובין אם בנושא אחר בחיים. הגישה לא פשרנית, אך היא אינה משיגה את המטרות. שימו לב, כפייתיות ושתלטנות עלולות ליצור מפלות. זה מלווה עד סיום 2022 ואולי מעט לאחריה. זה מתיש, אך אתם לקראת הסוף. תוכלו לגלות רכות והכלה סביב אביב-קיץ 2023. זמן זה ייעשה אתכם יותר מקובלים על הסביבה, והוא זמן שעשוי להביא אהבה ופתיחות רגשית אמיתית, אומנות (או הנאה ממנה), ופחות חשיבות לצדדים החומריים, התחרותיים והאמביציוזיים. עשו פאן סביב יום העצמאות 2023 (או מעט לאחריו), זה עשוי להיות משחרר ומהנה.

ילידי ה-20 ביולי ועד סוף המזל צפויים לשנה מאתגרת. אתם במאבק, בין אם בזוגיות או מול מישהו, ובין אם בנושא אחר בחיים. הגישה לא פשרנית, אך היא אינה משיגה את המטרות. שימו לב, כפייתיות ושתלטנות עלולות ליצור מפלות. היזהרו במיוחד מעודף אגו או ביטחון סביב מאי 2023. נטילת הימורים או ספקולציות לא מומלצים. גם יהירות או צדקנות עלולות לסבך. לפעמים קורים אירועים שמוציאים משליטה, זו שנה שמרגישה מלחמה על השליטה, אך בסוף היא נשמטת מתחת לרגליים. ההמלצה היא להילחם פחות ולפעול זהיר ובגישה שמרנית ומשמרת. יתכנו בעיות מכל סוג, ובסופם אתם עוברים תהליך עצמי של ריכוך והכלה, אך זה כבר רק ב-2024.

 

מזל אריה

אריה שנולדו עד 27 ביולי צריכים לנצל את התקופה הנוכחית (סביב ספטמבר-אוקטובר 2022). הם עשויים להיות חיוביים, לספק הזדמנויות והצלחה, או לפתור חלק מהבעיות, או לפחות לחזק ביטחון עצמי. אתם נינוחים יותר, וההרגשה יותר טובה. רק היזהרו לא לקחת סיכונים גדולים מדי בשם כך, לא להגזים או להפריז בשום דרך, ולא להיות יהירים או גאוותנים מדי בחודשים אלו (לגבי האזהרות הן נכונות אף יותר בין אמצע מאי לאמצע יוני 2023). אם שומרים על צניעות, זהירות, מתינות ובקרה, חודשים אלו יביאו לשיפור בחייכם. הזדמנות נוספת לכך תקבלו בינואר 2023. לעומת-זאת יתכנו קשיים מסוימים סביב מרץ-אפריל 2023, ומומלץ שלא לכוון לזמן זה מטרות.

ילידי 28-30 ביולי יתכן ופתרו חלק מהבעיות סביב הקיץ האחרון (2022), ואולי אף ממש קידמו מטרות או בילו. חלק עושים זאת עכשיו, והזדמנות נוספת לכך תקבלו בין אמצע ינואר לאמצע פברואר 2023. בחודש יוני 2023 עליכם להיות זהירים. לא לקחת סיכונים גדולים מדי בשם עודף ביטחון, לא להגזים או להפריז בשום דרך, ולא להיות יהירים או גאוותנים מדי. יתכנו קשיים מסוימים סביב אביב-קיץ 2023, ומומלץ שלא לכוון לזמן זה מטרות.

ילידי 31 ביולי יתכן ופתרו חלק מהבעיות סביב הקיץ האחרון (2022), ואולי אף ממש קידמו מטרות או בילו סביב יום-ההולדת. בחודש ינואר 2023 אתם מאד עוצמתיים, אנרגטיים, וזה מאפשר להשיג מטרות. שימו לב שאינכם רק דוחפים מדי או מלאי אגו. אתם פחות פשרניים, ולפעמים זו עוצמה מול בעיה דומיננטית. אם אלו בעיות, אז פברואר 2023 פותר אותם, ואם דברים טובים, פברואר יביא את הפירות. בכל מקרה הוא יהיה חודש חיובי, וכדאי לקדם לקראתו עשייה. נראה שכך תעשו. סביב סוף יוני-תחילת יולי 2023 עליכם להיות זהירים. לא לקחת סיכונים גדולים מדי בשם ביטחון עודף, לא להגזים או להפריז בשום דרך, ולא להיות יהירים או גאוותנים מדי.

ילידי 1-2 באוגוסט מאד עוצמתיים בין אמצע דצמבר 2022 לאמצע פברואר 2023. אתם אנרגטיים, וזה מאפשר להשיג מטרות. שימו לב שאינכם רק דוחפים מדי או מלאי אגו. אתם פחות פשרניים, ולפעמים זו עוצמה מול בעיה דומיננטית. אם אלו בעיות, אז פברואר 2023 פותר אותם, ואם דברים טובים, פברואר יביא את הפירות. בכל מקרה פברואר יהיה חודש חיובי, וכדאי לקדם לקראתו עשייה. נראה שכך תעשו. בחודש יולי 2023 או מעט לקראתו עליכם להיות זהירים. לא לקחת סיכונים גדולים מדי בשם ביטחון רב, לא להגזים או להפריז בשום דרך, ולא להיות יהירים או גאוותנים מדי.

ילידי 3-5 באוגוסט מאד עוצמתיים בדצמבר 2022 ופברואר 2023. אתם אנרגטיים, וזה מאפשר להשיג מטרות. שימו לב שאינכם רק דוחפים מדי או מלאי אגו. אתם פחות פשרניים, ולפעמים זו עוצמה מול בעיה דומיננטית. אם אלו בעיות, אז סוף פברואר או גג מרץ 2023 פותר אותם (לפחות חלקית), ואם דברים טובים, אז סוף התקופה תביא את הפירות. בכל מקרה תהיה הרגשה טובה יחסית. בקיץ 2023  עליכם להיות זהירים. לא לקחת סיכונים גדולים מדי בשם ביטחון עודף, לא להגזים או להפריז בשום דרך, ולא להיות יהירים או גאוותנים מדי. לחלקיכם (בעיקר ילידי ה-5 באוגוסט) סוף אוגוסט ותחילת ספטמבר 2023 יגבירו את הרצון לבלות, לפאן, ואולי אהבה. אבל אם יש חובות לטפל או קשר שמכביד, זה יעיק במיוחד. כוונו טיול או בילוי לזמן זה, והתרחקו ממה שרציני וסיזיפי.

ילידי 6-7 באוגוסט בחלקם מתמודדים עם שינוי לא נוח, או רצון לשנות מציאות לא נוחה בחורף הקרוב (בעיקר סביב ינואר 2023). אתם יותר אימפולסיביים, עצבניים, אבל צריך להיזהר. מרץ 2023 עשוי לפתור בעיות, ואולי להביא ממש הצלחה. בכל מקרה הוא חודש טוב יותר. סביב אוגוסט-ספטמבר 2023  עליכם להיות זהירים. לא לקחת סיכונים גדולים מדי בשם ביטחון עודף, לא להגזים או להפריז בשום דרך, ולא להיות יהירים או גאוותנים מדי. בין אמצע אוגוסט לאמצע ספטמבר מומלץ להימנע מחובות או טיפול רציני בכספים ויחסים, ולהיצמד לבילויים וטיולים קלילים. זה זמן שניתן מאד ליהנות בו, אבל גם לעשות שגיאות גדולות.

ילידי 8-10 באוגוסט נמצאים בתקופה לא שקטה בחיים. 2022 הביאה צורך גדול לשנות משהו, או שהחיים השתנו באופן לא נוח. חצי השנה הקרובה עדיין ממשיכה אנרגיה זו, ומי שטרם חש בה, יחוש זאת עד לאביב 2023. אתם עצבניים יותר, אימפולסיביים, דורשים את שלכם והעצמאות והאינדיבידואליזם שלכם. לפעמים אירועים מפתיעים שוברים את חיי השגרה, והם שיוצרים את המתחים. שימו-לב שאינכם מקלקלים לעצמכם בתגובות לא זהירות. התקופה שבין פורים לפסח 2023 עשויה לשפר לפחות חלקית את הבעיות. אתם מקבלים בה אומץ לפעול, או ששינויים והזדמנויות נקרות בדרכם. אבל זו לא תקופה יציבה, ויש דרמות.

ילידי 11-13 באוגוסט צפויים לאביב 2023 פחות נינוח. הצורך הוא לשבור שגרה, אך לא כל-כך ניתן. או שלא נוח במציאות, או שהמציאות משתנה דווקא, וזה מה שלא נוח. יתכנו אירועים ותקריות, והסכנה היא צעדים אימפולסיביים או יתר עצבנות. נראה שהתקופה סביב פסח 2023 או מעט לקראתו מיטיבה אתכם. אך לעתים היא נותנת ביטחון עצמי מופרז, ואז נטילת סיכונים או ביצוע מהלכים שמרעידים את אמות הספים. התוצאה יכולה לערער את היציבות, ולעתים מדי. אצל חלקכם זו יציאה לעצמאות אחרי 2022 שאולי לא העזתם. נצלו הזדמנויות סביב פסח, אך הימנעו ממרדנות וקיצוניות. טיול ובילוי קליל למשל יתאימו. זאת בניגוד לסתיו הנוכחי. עד סיום 2022 התחושה כבדה, ויתכן שיש עליכם מגבלה או התמודדות עם קושי.

ילידי 14-15 באוגוסט עוברו שנים לא פשוטות, וגם אם יש הפוגה מסוימת כרגע לחלקיכם, חצי השנה הקרובה אינה מפנקת. התקופה סביב סיום השנה האזרחית 2022 ותחילת 2023 כבדים במיוחד, ולא מומלצים תכנונים של בילויים. פחות הולך בזמן זה, וצריך להזהיר, כי אתם כללית בתקופה בה יש גם אשליות. הציפיות לא תמיד ריאליות או שיש אכזבות. עליכם להיזהר מנטילת סיכונים, וכל התמכרות לאמונה או דרך (גם פיזי), במיוחד בסתיו (2022) וחורף הקרובים. החדשות הטובות הן שלרובכם אפריל 2023 יהיה חודש משחרר. סוף-סוף דברים מסתדרים, או שההרגשה משתפרת. טיול בפסח למשל יכול להיות מוצלח. קיץ 2023 כבר יביא שינויים, אך הם אינם נעשים על מי-מנוחות. יתכן שאירועים בלתי צפויים קורים, אך בהחלט יתכן שזה הרצון שלכם להיפטר מכל מה שעיכב אתכם. וודאו רק שאתם עושים זאת בצורה מאוזנת. הנטייה עצבנית ואימפולסיבית מדי בקיץ, וזה נמשך לתוך הסתיו. טיפ: במיוחד בשבוע הראשון של יולי והשני של אוגוסט 2023 מומלץ להימנע מחובות או טיפול רציני ביחסים, ולהיצמד לבילויים וטיולים קלילים.

ילידי 16-20 באוגוסט צריכים להיזהר משגיאות בשנה הקרובה. חלקכם כבר עשה כאלה, וזו נטייה לטפח קצת אשליות או להתעקש באמביציית יתר על עמדתכם. פחות הולך או שיש בעיות, ומי שטרם גילה זאת ב-2022, יחוש זאת וודאי ב-2023. כבר ינואר-פברואר 2023 יהיו "מורידים" ויאירו את הקשיים. התחושה בהם כבדה ופסימית. חלקיכם נכנס בזמן זה לבעיות, וההשלכות שלהן יתמשכו לאורך זמן. ככל שזה תלוי בכם, פעלו בגישה זהירה ושמרנית, משמרת ומתגוננת. זה לא הזמן לכוון למטרות, אלא לשמור על הקיים. אלו שנים רבות של בעיות שלא התחילו היום (אצל רובכם), ואתם קצת מנסים בכוח לעמוד על שלכם. נקודה מעודדת תהיה בחודש שלאחר פסח 2023. דברים יותר יסתדרו בזמן זה (לפחות חלקית), אך שימו לב שלא שוב הגזמתם באשליות או התלהבתם מדי. ביולי 2023 ומעט לתוך אוגוסט יש פחות חשק לחובות ועדיף לטייל ולבלות. אצל חלקיכם יהיו בעיות ביחסים או חומריות, ולכן התפנקו באופן קל שלא מפריע לאיש או פוגע כלכלית.

ילידי ה-21 באוגוסט ועד סוף המזל עשויים לפעול בכפייתיות או הפעלת כוח רב מדי ב-2023. יתכן אתם עומדים בפני דברים גדולים, אך אלו גם אתם שלא מוותרים. אצל חלקיכם זו הבריאות או עבודה, ויכול להיות כל עניין אחר. ההמלצה היא לשמור כוחות. נקודה מעודדת תהיה בחודש מאי 2023. דברים יותר יסתדרו בזמן זה (לפחות חלקית)

 

 

לארח אסטרולוג במסיבת
רווקות או יומולדת


 

מזל בתולה

בתולה שנולדו עד ה-27 באוגוסט יתקלו בבעיות סביב מרץ-אפריל 2023. לעתים זו מגבלה כלשהי, לעתים קשיים ביחסים, ובכל מקרה זה זמן לא נוח, כבד, פסימי, או סתם תחושת נמוך. לא מומלץ לכוון אליו מטרות או תוכניות גדולות, כי היכולת להצליח נמוכה. לעומת-זאת בין אמצע מאי לאמצע יוני 2023 דברים עשויים יותר להסתדר, וכדאי לנצל. ולפחות תהיה הרגשה יותר נינוחה.

ילידי 28-30 באוגוסט יתקלו בבעיות בתקופה שלאחר פסח ומהלך קיץ 2023. לעתים זו מגבלה כלשהי, לעתים קשיים ביחסים, ובכל מקרה זה זמן לא נוח, כבד, פסימי, או סתם תחושת נמוך. לא מומלץ לכוון אליו מטרות או תוכניות גדולות, כי היכולת להצליח נמוכה. תיתכן תחושת עייפות או זקנה, או סתם חוסר חשק לאנשים. הנכון יהיה להתכנס בתוככם ולהרגיע פעילות. אם יש אפשרות קצת לסדר דברים, אז יוני 2023 יותר יתאים לכך. אבל אל תגזימו בו במהלכים שטווח שלהם ארוך, כי לא באמת סיימתם עם הבעיות.

ילידי 31 באוגוסט ועד 1 בספטמבר צריכים זהירות סביב ינואר 2023 (ואולי קצת לפניו או אחריו). יתכנו בעיות פיזיות, ובכל מקרה אתם יותר עצבניים, מתוחים, ונוטים להיות חסרי סבלנות או תוקפניים. יתכן שיש מגבלות, או שהאגו מאוים. מצד אחד אתם עם אנרגיה להשיג את שלכם, אך כדאי לדעת שזה פחות הולך, או מייצר מחיר גבוה. לעומת-זאת סוף יוני ותחילת יולי 2023 עשויים להשיג לכם הרבה יותר. זה זמן חיובי ונינוח, שאפשר לעשות בו פאן, או לנצל הזדמנויות.

ילידי 2-4 בספטמבר צריכים זהירות בין אמצע דצמבר 2022 לאמצע פברואר 2023. יתכנו בעיות, ובכל מקרה אתם יותר עצבניים, מתוחים, ונוטים להיות חסרי סבלנות או תוקפניים. יתכן שיש מגבלות, או שהאגו מאוים. מצד אחד אתם עם אנרגיה להשיג את שלכם, אך כדאי לדעת שזה פחות הולך, או מייצר מחיר גבוה. לכן איבוד שליטה או גישה לא זהירה או צדקנית ומתעמתת, תיתכן גם בחודש שלאחר מכן, כלומר עד אמצע מרץ 2023. שימו-לב שלא ננעלתם על כיוון שאינכם משחררים. לעומת-זאת יולי 2023 עשוי להשיג לכם הרבה יותר. זה זמן חיובי ונינוח, שאפשר לעשות בו פאן, או לנצל הזדמנויות ולכוון למטרות חשובות.

ילידי 5-7 בספטמבר בחלקם יעשו שינויים נוחים או מהלכים מקדמים בחורף (בעיקר סביב ינואר 2023). אך בכל מקרה מתחים יהיו סביב דצמבר 2022 ופברואר 2023. אולי כי אתם דוחפים את המהלכים, ומסביב נוצר חוסר שקט (ואולי הפוך, קורים דברים שלוקחים את  השקט, אך אתם מסתגלים). יותר חשוב לנצל את קיץ-סתיו 2023 שעשוי לייצר הזדמנויות, ובכל מקרה הוא זמן נינוח יותר. לפעמים הוא עוזר להתגבר על בעיות (גם חלקית), לפעמים זה לעשות פאן, ויהיו מקרים של ממש לייצר הצלחה. נצלו וכוונו למטרות חשובות או בילוי.

ילידי 8-9 בספטמבר צריכים לחפש את ההזדמנויות בחורף הקרוב (2022/23). לא מדובר בהכרח במשהו דרמטי, אך אפשר להניע תהליכים ולבצע מהלכים. זה ליווה גם את השנה שקדמה. אתם גם יותר סתגלניים לשינויים והדברים שממילא מתרחשים. היזהרו רק מגישה פחות פשרנית ספציפית סביב המחצית הראשונה של דצמבר 2022, והמחצית השנייה של פברואר 2023. דברים אינם על מי-מנוחות בימים אלה, אם כי הנטייה לתהליכים לזוז.

ילידי 10-13 בספטמבר צפויים החל מהאביב של 2023 ולאורך הקיץ להיות יותר פתוחים לשינויים. יתכן שיש הזדמנויות שונות, או שדברים יותר מתקדמים. אתם גם יותר סתגלניים לשינויים והדברים שממילא מתרחשים. גם אם לא קורה שום דבר דרמטי, אתם מצליחים לעשות את שלכם, ומבלי לוותר על עצמכם. הגישה עצמאית, אך זה לא נוגד את הסביבה. וזאת בניגוד לימים סביב סוף נובמבר ותחילת דצמבר 2022, ושוב סוף פברואר ותחילת מרץ 2023, בהם יתכן מתח או בעיה, וגישה יותר מתנגדת. אך זה פיק נקודתי לרובכם.

ילידי 14-15 בספטמבר נמצאים בתקופה מערפלת ולא נוחה מזה זמן רב. שימו לב בעיקר בסתיו 2022 ובחורף הקרוב (2022/23). יתכן שאתם לא רואים נכון את התמונה, או שאין סיפוק, או פשוט לא מצליח. יתכן שאתם מתמודדים עם בעיות, אבל לא מבינים איך לפתור אותן, או למה הן קורות. קצת חומק בין הידיים, ובניגוד לאופי שלכם, אתם מפספסים את הפרטים החשובים. לכן עדיף להימנע מהחלטות ומהלכים גדולים בזמן זה, קשה להבין מה הדרך הנכונה, וצריך לבדוק כל דבר פעמיים (גם ביומיום, הראש קצת מתפזר). שמרו גם על הבריאות ועל מערכות יחסים שאולי נשחקות. אתם לקראת סוף התהליך הארוך הזה. קיץ 2023 יביא הזדמנויות ואולי פתרונות. הוא לפחות יוכל לאפשר ביצוע מהלכים או שינויים נוחים יותר. בקיץ תגלו כושר הסתגלות, והכל יזרום יותר נוח.

ילידי 16-17 בספטמבר נמצאים בתקופה מערפלת ולא נוחה. הטבה תהיה במהלך אביב 2023. אך עד אז יתכן שאתם לא רואים נכון את התמונה, או שאין סיפוק, או פשוט לא מצליח. יתכן שאתם מתמודדים עם בעיות, אבל לא מבינים איך לפתור אותן, או למה הן קורות. קצת חומק בין הידיים, ובניגוד לאופי שלכם, אתם מפספסים את הפרטים החשובים. לכן עדיף להימנע מהחלטות ומהלכים גדולים בזמן זה, קשה להבין מה הדרך הנכונה, וצריך לבדוק כל דבר פעמיים (גם ביומיום, הראש קצת מתפזר). שמרו גם על הבריאות ועל מערכות יחסים שאולי נשחקות. שיא בלחצים יתכן סביב אוקטובר-נובמבר 2022, ומומלץ לשבת בשקט בזמן זה עד יעבור זעם. אבל לעתים אלו אתם שמעוררים את הזעם, וקשה לכם לשתוק. כוונו מינימום עשייה ומטרות לאוקטובר-נובמבר ככל שתוכלו.

ילידי 18-19בספטמבר צריכים לנצל את מה שנשאר מ-2022 לקידום מטרות. כל השנה הזו היטיבה עם כושר ההתמודדות שלכם, גם אם אלו בעיות. אך זה מאפשר גם להגיע הישגים בזכות התמדה ונחישות. במיוחד סתיו 2022 מדגיש את הצד החזק שלכם. צריך לנצל כי 2023 תהיה ההיפך מכך, ובה דווקא מומלץ להרפות. 2023 שנה של טעויות ושגיאות אפשריות, כאלה שלא שמים לב כשעושים אותן. לעתים זו בעיית בריאות או יחסים שאט-אט מתאדים. לעתים אכזבות או סתם תחושת חוסר סיפוק. צריך לזכור שלא מצליח גם כשלא רואים זאת בזמן אמת. ולכן ב-2023 ההמלצה לקחת פחות סיכונים וספקולציות, ולהאט קצב.

ילידי ה-20 בספטמבר ועד סוף המזל יוכלו להגיע להישגים במהלך השנה הקרובה. הסיבה היא כושר התמדה וכושר התמודדות (גם כשאלו בעיות). אתם נחושים להשיג את שלכם, ועושים זאת חכם. אתם עוצמתיים יותר (גם בשקט שלכם), ולכן צוברים כוח בהדרגה במהלך 2023. חלקיכם פחות זהיר או מאוזן לגבי מה שנותר מ-2022, וצריך להיזהר מאגו, צדקנות, או נטילת סיכונים. אך 2023 תביא בנייה מסודרת יותר ואבולוציונית.

 

מזל מאזניים

מאזניים שנולדו עד 25 בספטמבר מרגישים היטב את הנסיגה עתה של מרקורי (ספטמבר 2022). תקלות ופספוסים, והפרטים הקטנים שאלוהים נמצא בהם… לפניכם סתיו קצת בלי פרופורציה, אם כי האווירה חיובית. זכרו שגם אם אתם חשים שמחה וביטחון, אסור להסתכן או להעז מדי. הנטייה בטוחה מדי או צדקנית, ולא רואים את כל ההשלכות. גם סביב ערב השנה האזרחית וינואר 2023 צפוי להיות כך. תקופה לחוצה או כבדה יותר תהיה בין פורים לפסח 2023. זה זמן פסימי או מקשה. הימנעו מביצוע מהלכים בזמן זה, כי פחות מצליח.

ילידי 26-30 בספטמבר מרגישים היטב את הנסיגה עתה של מרקורי (ספטמבר 2022). תקלות ופספוסים, והפרטים הקטנים שאלוהים נמצא בהם… אולי הגזמתם קצת גם בקיץ שחלף, ועכשיו צריך לחזור קצת אחורה או להאט. היזהרו גם מינואר-פברואר 2023, אתם אופטימיים או מגזימנים מדי בזמן זה. הנטייה בטוחה מדי או צדקנית, ולא רואים את כל ההשלכות. אל תיקחו סיכונים. תקופה לחוצה או כבדה יותר תהיה אחרי פסח ולאורך קיץ 2023. הימנעו מביצוע מהלכים בזמן זה, כי פחות מצליח. יתכן שיש יזו התמודדות עם קושי או לחץ. התחושה פסימית מדי, בניגוד לתקופות הראשונות שתוארו. בכל תקופה ותקופה כדאי יהיה לזכור שלא זה ולא זה מאוזן, והאמת נמצאת באמצע. שמרו על מתינות ואיזון.

ילידי 1-3 באוקטובר מקבלים מרץ ויוזמה לפעול בין אמצע דצמבר 2022 לאמצע פברואר 2023. אתם חשים רצון וצורך לפעול, נחושים ובטוחים, ולכן מזיזים דברים. התוצאה היא שבסוף התקופה הזו מתחזק הביטחון העצמי שלכם, ואז אתם עלולים קצת להגזים או לצאת מאיזון. היזהרו בפברואר כולו מנטילת סיכונים, צדקנות, אגו גבוה מדי, ויהירות. הנטייה משוחררת מדי. יתכן שאפקט דומה יורגש בין אמצע יוני לאמצע יולי 2023. שמרו זהירות ומתינות.

ילידי 4-6 באוקטובר מקבלים מרץ ויוזמה לפעול בדצמבר 2022 וכן בפברואר 2023. אתם חשים רצון וצורך לפעול, נחושים ובטוחים, ולכן מזיזים דברים. אך אופטימיות יתר, צדקנות, או נטייה להסתכן והגזמות מכל סוג יתכנו בסוף פברואר ועד מחצית מרץ 2023, ושוב במהלך יולי-אוגוסט 2023. שמרו איזון, זהירות, ומתינות. הנטייה משוחררת מדי בזמנים אלו.

ילידי 7-9 באוקטובר עברו שנה חסרת שקט או יציבות. גם אם לחלקיכם הייתה הפוגה בקיץ האחרון (2022), האנרגיה הזו ממשיכה ללוות בחצי שנה הקרובה (עד לאביב 2023). לכן יתכנו שינויים בחיים, ובעיקר סביב ינואר 2023 והחורף כולו. אין לכם מה לעשות עם אירועים בלתי צפויים קורים, אבל זכרו שהתגובות שלכם הן בשליטתכם. הנטייה עצבנית ואימפולסיבית יותר, ויש נטייה לנתק מה שמעכב או מגביל בחייכם. לפעמים משהו חיצוני מתנתק או משתנה לכם. חסרה סבלנות, ובמיוחד במרץ 2023 דרוש איפוק וריסון, כי לא רק שהנטייה משוחררת, או שאנרגיה משתחררת, גם גוברת התעוזה והביטחון לפעול. לפעמים זה עודף אגו או הימור מסוכן. לחלקיכם זה יחזור גם באוגוסט-ספטמבר 2023.

ילידי 10-13 באוקטובר חשים מאבק גדול בין שגרה לשבירתה, בין אחריות לפריקת-עול. קשה לכם להחליט מזה זמן, וזה ממשיך ללוות עד כמעט סיום 2022. הקשיבו לצד המבוקר והזהיר, זה שמאזן אתכם לפעול בוגר ורציני למרות הטלטלות, התקריות, או חוסר בשקט הפנימי. אם כי הצד הפחות אחראי משתלט במהלך המחצית הראשונה של 2023. האנרגיה שמחזיקה בתלם מתפוגגת, ואתם מטלטלים או מטולטלים, או שקורים שינויים. זו אנרגיה משוחררת מדי, ולעתים זה עימות. שימו לב במיוחד לתקופה של פסח 2023 ומעט לקראתו. נסו לשבור בו שגרה ע"י טיול ובילוי, זה יהיה נחמד ומוצלח. אך אם אתם נדרשים לחובות ומגבלות, זה זמן בו יהיה קשה במיוחד לשאת בעול.

ילידי 14-16 באוקטובר צריכים המון זהירות ובקרה השנה. הנטייה לעשות שגיאות, או לחוות הפסדים מכל סוג (זה כבר ליווה בשנה האחרונה, ונכון בעיקר בחצי שנה הקרובה עד אביב 2023), ואז החיים מטולטלים או עוברים שינויים לא נוחים (בעיקר החל מקיץ 2023). לפעמים דברים לא מצליחים לכם, משהו נדפק, או שפשוט סתם אתם מסתובבים עם תחושת חוסר סיפוק או אכזבות. לפעמים אלו בעיות בריאות או עבודה. החל מקיץ 2023 אתם נסערים או אימפולסיביים יותר. הנטייה הופכת עצבנית, ויש נכונות להשתחרר ממגבלות.

ילידי 17-18 באוקטובר צריכים סביב ינואר 2023 לעסוק בתכנון לקראת קבלת החלטות להמשך השנה. בחודש זה יש מעט יותר בקרה ובגרות, והגישה יותר פרגמטית. כללית כל התקופה הרחבה שכבר החלה עלולה להוביל לטעויות. לפעמים הציפיות מוגזמות, ולפעמים חווים כישלונות או אכזבות בחיים. בעיות פרנסה או בריאות, או כל דבר שלוקח אחורה. לפעמים זו סתם תחושת חוסר סיפוק. כדאי לחשוב בגישה משמרת, ולשמור על הקיים. סביב החודש שלאחר פסח 2023, הימנעו מאופטימיות יתר או ביטחון עודף שדוחף, או שדברים יוצאים משליטה בלי שיש לכם יד בכך.

ילידי 19-20 באוקטובר נמצאים בתקופה לא פשוטה בחיים. אתם מנסים להיאבק, אבל הפעלת כוח מייצרת רק את ההיפך. מומלץ לכוון לפחות ולחכות. באביב-קיץ של 2023 תבינו שאין ברירה, ותפחיתו מאמץ. יהיה פחות כוח, או שזו תחושת חוסר אונים. הסכנה היא שאתם לא רואים דברים נכון, ויש אפשרות לשגיאות או אשליות. לכן יתכנו אכזבות. הפעלת כוח עתה, תביא לאובדנו בהמשך. לעתים מתמודדים עם בעיות בריאות או עבודה. יתכן שזה בגלל ניהול מלחמות או מאמץ יתר שמושקע עוד מ-2022.

ילידי ה-21 באוקטובר ועד סוף המזל צריכים להרגיע הכל השנה. במיוחד 2023 יוצרת מתחים חזקים מדי. נטייה כפייתית או תחרותית תפגע בהרמוניה לה אתם זקוקים. אומץ רב מדי או ביטחון יהיר או צדקני עלול להופיע סביב המחצית הראשונה של מאי 2023. אבל כל השנה לא מייצרת הצלחה נוחה, והכל מושג במאמץ. הנכון יהיה להרפות בכל מה שכן תלוי בכם. הימים של אמצע פברואר ועד תחילת מרץ 2023 עשויים לחזק אתכם, ולתת גישה יותר מעשית למרות הבעיות. בזמן זה כדאי לשאול את עצמכם איך לפעול באופן פרגמטי, ולהתמיד בהמשך עם ההחלטות שהתקבלו בזמן זה.

 

 

מתלבט/ת בעניין נקודתי?
מפת שאלה או אירוע


 

מזל עקרב

עקרב שנולדו עד 27 באוקטובר עלולים להרגיש חופש או ביטחון לפעול עתה, אבל לא בהכרח שזה זהיר (זה אפילו החופש לומר דברים וכדומה). זה מלווה גם את אוקטובר 2022, ויחזור סביב סוף 2022 או תחילת 2023 באופן נקודתי. תקופה מאוזנת ושקולה יותר תהיה סביב מרץ-אפריל 2023. מומלץ בזמן זה לקדם מטרות והחלטות שדורשות רצינות. זה אולי לא זמן שמח (ואולי בניגוד לעכשיו לחלקיכם), אבל הוא מיושב ובוגר. לעתים זה מלווה באחריות נוספת שלקחתם או מוטלת עליכם.

ילידי 28-30 באוקטובר צריכים לנצל את הזמן שאחרי פסח 2023 ועד סוף אוגוסט לבניית תוכניות ויצירת תשתית של הדברים הרציניים. זה אולי לא זמן שמח, אבל הוא מיושב ובוגר. הגישה מאוזנת ושקולה יותר, ולעתים זה מלווה באחריות נוספת שלקחתם או מוטלת עליכם. ספציפית יוני 2023 יהיה חודש שקצת משחרר אתכם לפעול, או שקורים דברים חיצוניים (לטוב או לרע). לעתים מרגישים נקרעים בין הצורך השמרני בזהירות ושליטה, לצורך בהשתחררות. אבל אתם מתנהלים עדיין בזהירות יחסית, וכדאי לשמור עליה ולהימנע מקיצוניות שמאפיינת את עולמכם הרגשי בד"כ.

ילידי 31 באוקטובר עד 2 בנובמבר צריכים לשמור על בקרה וזהירות (פיזית והתנהגותית) בין אמצע דצמבר 2022 לסוף פברואר 2023. הנטייה משוחררת או שיש בעיות או מתחים. יש אגו גבוה, אך קושי במימושו. כדאי לחשוב על הדברים, ואולי לקבל החלטות בימים הראשונים לאחר התיישרות מרקורי מנסיגתו ב-19 בינואר 2023. ככל הנראה הראש יהיה עסוק בזמן זה (גם לפניו), אך הימנעו מקיצוניות ופזיזות, ובוודאי מהחלטות קודמות שצריכות אולי להשתנות.

ילידי 3-4 בנובמבר צפויים ליולי 2023 בו הביטחון העצמי עולה, ולכן עלול לגרום לכם להעז איפה שקודם לא. אבל לעתים זה להעז מדי, ליטול סיכונים או להרגיש את עצמכם טובים יותר מאחרים. יתכן שלקראת סוף החודש מהלכים הולכים טוב יותר ומסתדר. אבל צריך לשמור על שיקול-דעת ועוונה. כמו-כן היו זהירים נקודתית סביב המחצית השנייה של דצמבר 2022 והמחצית הראשונה של פברואר 2023. אלו זמנים של בעיות או אגרסיביות.

ילידי 5-7 בנובמבר צריכים להימנע מגישה מוגזמת לא מאוזנת בקיץ 2023 ועד לאחר החגים של אותה שנה. יתכן שאירועים חסרי שליטה קורים, ויתכן שאתם יותר מדי משוחררים. הימנעו מנטילת סיכונים וספקולציות. הימנעו מאגו גבוה וצדקנות. גם אם ההרגשה טובה, לעתים זו הערכת יתר. תיתכן אנרגיה דומה סביב המחצית הראשונה של מרץ 2023. ספציפית שימו-לב בין השליש האחרון של אוגוסט ועד מחצית ספטמבר 2023. זמן זה מתאים מאד לבילוי קליל, טיול ופאן. אך יקשה מאד על ביצוע חובות או יחסים כבדים. בעסקים, כספים, עבודה ואפילו יחסים שונים מהסוג רציני מדי, יתכנו בעיות או טעויות, חוסר אחריות או אי הבנות.

ילידי 8-9 בנובמבר  צפויים לחורף 2022/23 לא שקט או יציב. זה כבר ליווה בשנה האחרונה, אך עשוי להגיע לשיא בחורף. מי שחווה מתחים, בשלב זה הם עלולים להגיע לידי פיצוץ. הנטייה להשתחרר ממה שמגביל, ובכל מקרה יש מעט סבלנות (בעיקר ביחסים), והנטייה אימפולסיבית מדי. הימנעו מהחלטות נמהרות ומרדנות יתר. היזהרו גם מסכנות ונטילת סיכונים, ולעתים אלו אירועים לא צפויים שקורים בלי שעשיתם דבר. אבל הקפידו לשמור על תגובות מתונות. עד מאי 2023 האנרגיה הזאת עדיין אפשרית. לכן ככל הנראה יתרחשו שינויים בחיים עד אז.

ילידי 10-13 בנובמבר צפויים לחוות מתח סביב האביב של 2023 (או מעט לאחריו). מתחים ביחסים או עניין אחר, ויש פחות סבלנות והכלה. הנטייה עצמאית יותר, ואולי מעט מרדנית. הנטייה להשתחרר ממה שמגביל, או שקורה אירוע לא צפוי בלי שיש לכם חלק בכך. זאת בניגוד לעכשיו שמגביל בלי שום שחרור. לאחרונה, וזה ילווה עד כמעט סיום 2022, יש התמודדות עם קושי או לחץ. אתם נתקלים בבעיה או סתם פסימיים, אבל קשה להשתחרר מהכובד. החל מהאביב של 2023 יש פחות פחד לערוך שינויים, אבל גם זה לא מבוקר. ככל שהדבר תלוי בכם, פעלו פחות השנה, וחשבו בגישה שורדת ומשמרת.

ילידי 14-15 בנובמבר נמצאים בתקופה רכה יותר בחייהם. חלק פשוט התאהבו, ואחרים סתם פחות חומרניים ותחרותיים, ויש נטייה להתכנס לעולמכם הפנימי ולדמיון. אבל הרכות עושה אתכם מקובלים יותר גם על החברה. למרות קשיים שהיו במהלך 2022, ועוד יהיו נקודתית סביב ינואר 2023 (או מעט לקראתו), לפניכם תקופה עד קיץ 2023 שמחזקת את הצדדים הרוחניים והרכים האלו. ספציפית זה לא תמיד נכון לאוקטובר-נובמבר הקרובים (2022), שם עלול להשתחרר איזה לחץ, עצבים או בעיה נקודתיים, וכאמור קושי סביב ינואר 2023. אבל קיץ 2023 עלול לייצר חוסר יציבות ועד שינויים של ממש. הסבלנות הקודמת נעלמת, ואתם יותר עצמאיים ועד מרדניים. הנטייה להשתחרר ממה שמגביל, או שקורה אירוע לא צפוי. לכן בקיץ ועד אחרי חגי תשרי 2023 מומלץ להימנע מהחלטות נמהרות וצעדים אימפולסיביים בגלל עצבנות וחוסר שקט פנימי.

ילידי 16-17 בנובמבר נמצאים בתקופה רכה יותר בחייהם. חלק פשוט התאהבו, ואחרים סתם פחות חומרניים ותחרותיים, ויש נטייה להתכנס לעולמכם הפנימי ולדמיון. אבל זה עושה אתכם מקובלים יותר גם על החברה. למרות קשיים שהיו במהלך 2022, ועוד יהיו נקודתית סביב ינואר 2023, שנת 2023 מחזקת את הצדדים הרוחניים והרכים האלו. אבל זה לא נכון לאוקטובר-נובמבר הקרובים (2022), שם עלול להשתחרר איזה לחץ, עצבים או בעיה נקודתיים, וכאמור קושי סביב ינואר 2023.

ילידי 18-19 בנובמבר צריכים לנצל את סתיו 2023 והחורף הקרוב להתפתחות, צמיחה, או העצמה אישית. זו שנה שיכולה לייצר קידום ובנייה, או לחילופין אם יש בעיות, אז התמודדות טובה איתן. אך במקרים רבים אפשר להגיע להישגים של ממש, תוך שאתם רצים למרחקים ארוכים. יש התמדה וכושר התמודדות, יש אסטרטגיה ורכישת עוצמה. ספציפית בפברואר 2023 תיתכן בעיה, או שסתם יש תחושת לחץ או כבדות. נתבו לזמן זה מינימום מטרות ועשייה, קשה להצליח בקלות. החל מהאביב של 2023 מתחיל לצאת הצד הרך שלכם, והוא רצוי. אפשר להוריד מהאמביציה והתחרותיות, וזה עושה אתכם מקובלים על הסביבה. יש שיתאהבו, יש שיפנו לאומנות או רוחניות (אפילו רק הגברת צריכתן), או סתם יותר הכלה וקבלה של הזולת, למרות נטייה אישית קצת מתכנסת. אחרים ירקמו חלומות, ופחות מתאים לעשות בצדדים מעשיים כפי שהיטבתם לעשות עד האביב. טיפ: עשו טיול או בילוי נחמד ביולי ועד מחצית אוגוסט. בזמן זה רוצים פאן, ויש פחות סבלנות לחובות או למערכות יחסים כבדות.

ילידי ה-20 בנובמבר ועד סוף המזל צריכים לנצל את 2023 להתפתחות, צמיחה, או העצמה אישית. זו שנה שיכולה לייצר קידום ובנייה, או לחילופין אם יש בעיות, אז התמודדות טובה איתן. אך במקרים רבים אפשר להגיע להישגים של ממש, תוך שאתם רצים למרחקים ארוכים. יש התמדה וכושר התמודדות, יש אסטרטגיה ורכישת עוצמה. בין אמצע פברואר לאמצע מרץ 2023 תיתכן בעיה, או שסתם יש תחושת לחץ או כבדות. נתבו לזמן זה מינימום מטרות ועשייה, קשה להצליח בו בקלות.

 

מזל קשת

קשת שנולדו עד ה-24 בנובמבר צריכים לנצל את החודש הקרוב (אוקטובר 2022 +-) לכל מטרה. דברים יחסית מסתדרים, מצליח לכם, או אם זה בעיות, אז ניתן לפתור חלקית או לקבל עזרה. יש אופטימיות וביטחון, רק וודאו שהם אינם מוגזמים, צדקנים או יהירים. אבל בסה"כ מצב הרוח חיובי, וצריך לחפש גם את ההזדמנויות. אולי טיול בחגים יביא הנאה רבה. במידה זה נמשך גם הלאה, ויתחזק לכבוד חגיגות ראש השנה האזרחי 2023. נצלו גם אותו לחגיגות, ואת מחצית ינואר 2023 הראשונה לכל קידום מטרה. זמן פחות נוח יהיה סביב מרץ 2023 (+-). הימנעו מביצוע מטרות ועשייה בזמן לא מצליח זה, או שזו סתם תחושה כבדה או של לחץ.

ילידי 25-26 בנובמבר צריכים לנצל את חודש ינואר 2023 לכל מטרה. דברים יחסית מסתדרים, מצליח לכם, או אם זה בעיות, אז ניתן לפתור חלקית או לקבל עזרה. יש אופטימיות וביטחון, רק וודאו שהם אינם מוגזמים, צדקנים או יהירים. אבל בסה"כ מצב הרוח חיובי, וצריך לחפש גם את ההזדמנויות. זמן פחות נוח יהיה סביב אפריל 2023 (+-), ושוב סביב אוגוסט 2023 ועד חגי תשרי זה אפשרי. הימנעו מביצוע מטרות ועשייה בזמן לא מצליח זה, או שזו סתם תחושה כבדה או של לחץ. פחות יתאים לתכנן טיול לזמן זה, בוודאי אם הוא עם פוטנציאל מורכב.

ילידי 27-29 בנובמבר צריכים לכוון מינימום מטרות לזמן שבין פסח לסוף אוגוסט 2023. זו תקופה מקשה, אולי בגלל נסיבות, ואולי לחץ או כובד פנימי. יש עייפות וקשה לייצר הצלחה. לכן וותרו על מה שהצלחתו מוטלת בספק, ועל מה שניתן לדחות. נקודה חיובית יותר תהיה בין אמצע ינואר לאמצע פברואר 2023.

ילידי 30 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר צריכים משנה זהירות בין אמצע דצמבר 2022 לאמצע פברואר 2023. זו תקופה פחות סבלנית, לעתים של עצבים או בעיות אובייקטיביות, וקשה לשמור על ריסון. הנטייה חסרת פשרות והאגו גבוה. לעתים נוצרות סכנות, אבל חשוב איך מגיבים לדברים. שמרו במיוחד על מערכות יחסים, כי אתם קצת אגרסיביים. סביב המחצית השנייה של פברואר 2023 דברים יותר מסתדרים, וכדאי לכוון לזמן זה את המטרות והעשייה. בין סוף יוני ועד אמצע יולי 2023 תיתכן גישה לא זהירה, או שיש הרבה הפרעות. תנו לתקופה לעבור ללא החלטות ומעשים נמהרים.

ילידי 2-5 בדצמבר צריכים משנה זהירות סביב המחצית השנייה של דצמבר 2022, ושוב המחצית הראשונה של פברואר 2023. זו תקופה נקודתית פחות סבלנית, לעתים של עצבים או בעיות אובייקטיביות, וקשה לשמור על ריסון. הנטייה חסרת פשרות והאגו גבוה. לעתים נוצרות סכנות, אבל חשוב איך מגיבים לדברים. שמרו במיוחד על מערכות יחסים, כי אתם קצת אגרסיביים. החודש שלאחר מכן (מאמצע-סוף פברואר 2023) כבר נוח או מצליח יותר. כוונו אליו מטרות או בילוי.

ילידי 6-9 בדצמבר חוו חוסר יציבות או שקט בחצי שנה שעברה. עוד מזה, וכן מי שטרם חווה, יפגוש את האנרגיה הזו בחצי שנה הקרובה. מסגרת הזמן האפשרית היא בין פסח 2022 לפסח 2023. אבל צריך לשים לב במיוחד לזמן שבין דצמבר 2022 לפברואר 2023. אתם חסרי סבלנות, אימפולסיביים, ונוטים למהר להגיב. גם אם קורה משהו לא צפוי, כדאי לכִלְכֵּל את צעדיכם. יש סכנה למערכות יחסים, כי אתם יותר אגרסיביים, או קנאים לעצמאות שלכם. הנטייה להשתחרר מגורמים מגבילים. לעתים אלו תקריות או בעיות שלא בשליטתכם שיוצרות מציאות לא נוחה.

ילידי 10-12 בדצמבר צפויים באביב 2023 או אולי תחילת הקיץ לתקופה של חוסר שלווה ומנוחה, ולעתים רצון ממשי להשתחרר ממגבלות. לעתים זו חוסר יציבות או מציאות שמשתנה בפתאומיות. אבל ככל הנראה אתם אינכם מגיבים בצורה זהירה. הנטייה באביב ותחילת הקיץ (2023) אימפולסיבית, ויש מעט סבלנות להכיל אחרים או מסגרות. עשו משהו כייפי סביב פסח 2023 (או מעט לקראתו). זה זמן חיובי יותר אם אתם מצליחים להיות משוחררים מחובות ומסגרות. הוא נותן אופטימיות, אך וודאו שהיא במקומה. כי אין את הבקרה והבגרות שמלווים אתכם בתקופה זו של עד כמעט סיום 2022. נצלו את חודשים הקרובים לתכנון מוקפד ויצירת תשתית. כבר עתה אתם אחראיים ויציבים יחסית, ולכן מעשיים. אפשר שיש עליכם אחריות נוספת בתקופה הזו, או שיש התמודדות רצינית ואיתנה עם בעיות. כאמור כל זה משתנה החל מהאביב של 2023, וכדאי לקחת מראש בחשבון. לכן החלטות מעשיות וחשובות כדאי לקבל עד סיום 2022 ולדבוק בהן.

ילידי 13-14 בדצמבר נמצאים בתקופה מתעתעת. זה ליווה בשנה האחרונה, וממשיך גם בסתיו 2022 והחורף שלאחריו. לכן דברים אינם ברורים, או שאתם חשים חוסר סיפוק או אכזבות. לא הולך, דברים מתאדים ונעלמים, ועד כישלונות או בעיות אובייקטיביות (כמו בריאות או שחיקה במעמד המקצועי). אצל רבים בעיות בבית, וזה גם לא זמן טוב להחלטות דיור או כל קידום עניין מעשי או עסקי. הנטייה לא לראות נכון או לעשות שגיאות גדולות. לכן עדיף לשבת בשקט או על הגדר. היזהרו במיוחד במחצית הראשונה של אוקטובר והשנייה של נובמבר 2022. הנטייה להיכנס לפינות לא טובות. שינויים לא נוחים עלולים לקרות סביב קיץ-סתיו 2023, או שיש הרבה חוסר שקט ורצון לפרוץ מגבלות. לפעמים טעויות שנעשות עתה בלי להרגיש, פוגעות ביציבות סביב קיץ-סתיו 2023.

ילידי 15-16 בדצמבר נמצאים בתקופה מתעתעת. זה ליווה לאחרונה, וממשיך גם בשנה הקרובה (תשפ"ג). לכן דברים אינם ברורים, או שאתם חשים חוסר סיפוק או אכזבות. מי שטרם חש זאת, יחוש זאת ב-2023 בביטחון, אך לעתים זה מתגלה באיחור. לא הולך, דברים מתאדים ונעלמים, ועד כישלונות או בעיות אובייקטיביות (כמו בריאות או שחיקה במעמד המקצועי). אצל רבים בעיות בבית, וזה גם לא זמן טוב להחלטות דיור או כל קידום עניין מעשי או עסקי. הנטייה לא לראות נכון או לעשות שגיאות גדולות. לכן עדיף לשבת בשקט או על הגדר. היזהרו במיוחד באוקטובר-נובמבר 2022. הנטייה להיכנס לפינות לא טובות. זה זמן שרוצים לפעול אך אין יכולת, או שיחסים מתקלקלים. חודשיים אלה הם פיק שלילי במיוחד שדורש איפוק והעמדת האגו בּצֶל.

ילידי 17-19 בדצמבר צפויים ל-2023 מתעתעת (בעיקר מהאביב). דברים אינם ברורים, או שאתם חשים חוסר סיפוק או אכזבות. לעתים זה מתגלה באיחור רב. לא הולך גם כשלא שמים לב, דברים מתאדים ונעלמים, ועד כישלונות או בעיות אובייקטיביות (כמו בריאות או שחיקה במעמד המקצועי). אצל רבים בעיות בבית, וזה גם לא זמן טוב להחלטות דיור או כל קידום עניין מעשי או עסקי. הנטייה לא לראות נכון או לעשות שגיאות גדולות. לכן עדיף לשבת בשקט או על הגדר. ספציפית פברואר 2023 הוא חודש בו אתם רציונליים יותר, וצריך לנצל אותו לגיבוש תוכניות ויצירת תשתית. ואז להתמיד ולדבוק בהחלטות שהתקבלו, ולהימנע מספקולציות שיצוצו בהמשך.

ילידי ה-20 בדצמבר ועד סוף המזל צפויים לחודש מאי 2023 משמעותי. אפשר לנצל אותו לחיוב, כי הביטחון עולה ויש לכם אומץ לפעול. אך לפעמים זה ביטחון יתר, או סתם נטייה להגזים, להיות צדקניים או יהירים מדי. זה חודש שהכל בו בגדול, ולכן גם מתחים עלולים להיות מודגשים. אם מתגברים על הסכנות, הפזיזות, והאגו, זה חודש שעשוי להביא הזדמנויות לשיפור החיים או פתרון לבעיות (אפילו אם חלקי).

 

 

מה האפשרויות שלי?
המחירון המלא


 

מזל גדי

גדי שנולדו עד ה-25 בדצמבר נמצאים לאחרונה בתקופה יותר משוחררת בחיים, ואחרים יחושו בכך במהלך אוקטובר 2022. במידה זה ממשיך גם הלאה, ויודגש שוב לקראת סוף השנה (2022) ומהלך ינואר 2023. אם זה נותן לכם קצת יותר אומץ לפעול, זה טוב, אבל לפעמים כל מיני דברים משתחררים והם אינם רצויים. נצלו לקליל החיובי, והיזהרו ממה שמוגזם כשזה רציני. אם כי לפעמים צריך קצת כוח או תעוזה לבצע משהו שמזמן רציתם, ובזמן זה יש. נושאים רציניים יתאימו למרץ-אפריל 2023 שעושה אתכם זהירים ובוגרים. אולי אחריות נוספת מוטלת עליכם, או שלקחתם אותה על עצמכם. זה זמן רציני יותר, אבל מחושב ומעשי מאד. ולכן יתאים לקבלת החלטות וביצוע תוכניות. זמן מצליח וזורם נוח עשוי להיות במחצית השנייה של מאי 2023 (או גג תחילת יוני).

ילידי 26-28 בדצמבר צריכים לנצל את רצועת הזמן שבין פסח לסוף אוגוסט 2023 לקידום עצמי רציני ומטרות חשובות. אתם עומדים היטב בחובות, ואולי התווספה עליכם אחריות נוספת. זה זמן רציני יותר, אבל מחושב ומעשי מאד. ולכן יתאים לקבלת החלטות וביצוע תוכניות. אתם זהירים, מיושבים, ובוגרים, והגישה פרקטית מקדמת. לכן גם אם אלו בעיות, ההתמודדות נכונה, אך ניתן לקדם מטרות בכלל בצורה מתונה של בנייה. תוצאות טובות או הצלחה יותר מהירה יתכנו ספציפית סביב חודש יוני 2023, זמן שיהיה נעים יותר בכל מקרה.

ילידי 29-31 בדצמבר צריכים לשמור זהירות ומבעיות בין אמצע דצמבר 2022 לאמצע פברואר 2023. לפעמים אלו בעיות אובייקטיביות, כמו למשל בריאות או עבודה, ולפעמים זו נטייה אגרסיבית מדי שלכם, וזה לא עושה שיצליח. בין אמצע יוני לאמצע יולי 2023 (+-) עשוי להצליח יותר בקלות, וכדאי לכוון מטרות לזמן זה (או סתם ליהנות מהרגשה טובה).

ילידי 1-3 בינואר צריכים לשמור זהירות ומבעיות בדצמבר 2022 וכן בפברואר 2023. לפעמים אלו בעיות אובייקטיביות, כמו למשל בריאות או עבודה, ולפעמים זו נטייה אגרסיבית מדי שלכם, וזה לא עושה שיצליח. לעומת-זאת יולי 2023 עשוי להיות יותר מצליח וביותר בקלות, וכדאי לכוון מטרות לזמן זה (או סתם ליהנות מהרגשה טובה). סביב תחילת ספטמבר 2023 (+-) מומלץ להימנע מחובות ומטלות, כספים או יחסים כבדים, ולעסוק רק בפאן ובקליל.

ילידי 4-6 בינואר צריכים לשמור זהירות ומבעיות ספציפית בדצמבר 2022 ושוב בפברואר 2023. יתכנו כמה ימים שמפריעים או מופרעים בתוך זמן זה, אבל זו כן תקופה רחבה שעשויה לקדם הזדמנויות וביצוע מהלכים (חורף 2022/23). אתם גמישים יותר, ולכן גם מקבלים את השינויים או הצרכים המשתנים ביתר קלות. אבל חשוב יותר לנצל את קיץ-סתיו 2023, ובעיקר את אוגוסט-ספטמבר של אותה שנה. זה זמן בו הולך יותר, מצליח יחסית או שפותרים בעיות (לפחות חלקית). אל תהיו נינוחים מדי (למרות הרגשה שמשתפרת) ונצלו את ההזדמנויות לשיפור החיים.

ילידי 7-10 בינואר צפויים לשנה שמאפשרת הזדמנויות או גמישות. אתם פתוחים יותר ונכונים לשינויים, ולכן אלו עשויים לזרום נוח. כלומר גם עם אלו שפחות רציתם, תוכלו להתמודד ביותר בקבלה. זה יודגש בעיקר סביב האביב של 2023. חפשו מה צריך לשנות, ותראו שתמצאו דרך סבירה לעשות זאת. ספציפית כרגע (סביב ראש השנה 2022) אתם בימים פחות סבלניים או נוחים. שמרו על באלנס. זה יהיה נכון שוב סביב השבוע האחרון של נובמבר או הראשון של דצמבר 2022. בהמשך, באזור פסח 2023 ומעט לקראתו  (+-) משהו מתחיל להשתחרר, והוא זמן שיתאים גם לטיול ובילוי.

ילידי 11-12 בינואר התרככו בשנים האחרונות. אולי כי התאהבתם, אולי סתם צד רגשי או רוחני גבר, או נעשיתם פחות תחרותיים. אלמנט נוסף של כך יתכן סביב נובמבר-דצמבר 2022 (גם אם נדמה לכם שהאנרגיה הזו חלפה, ושוב לא בהכרח שזה כלל יורגש). בין אם מתוך כך או סיבה אחרת, קיץ 2023 מאפשר לערוך שינויים בצורה גמישה ונוחה. אפילו אם אלו לא הדברים שרציתם, אתם מקבלים ביותר הכלה. אבל יתכנו גם הזדמנויות חדשות של ממש. כדאי יהיה לחשוב מה נכון להזיז בקיץ 2023, ויהיו לכם את הנכונות והאומץ ללכת על זה. יתכן שזה מתפתח סביב פסח 2023, שיהיה בכל מקרה זמן שמתאים לבילוי או טיול, אך מומלץ להיזהר בו מהחלטות ומהלכים שדורשים שיקול-דעת (ספציפית לאפריל 2023).

ילידי 13-15 בינואר מתרככים בשנים הנוכחיות. אולי כי התאהבתם, אולי סתם צד רגשי או רוחני גבר, או נעשיתם פחות תחרותיים. זה ליווה ב-2022, וזה מודגש לאורך הסתיו והחורף, ויתקיים אף עד לאביב של 2023. לפעמים  זה גורם לכם להתכנס קצת לתוך עצמכם, אך זה עושה אתכם מקובלים על החברה. זו יותר אמביציה רוחנית מגשמית, ולכן כדאי להתרכז בנושאים מתאימים. אולי המשפחה צריכה אתכם יותר וכדומה. ספציפית אוקטובר-נובמבר 2022 אינם נוחים, ודווקא יתכנו חיכוכים או בעיות. או שאתם אגרסיביים יותר, או שמשהו אובייקטיבי מפריע (כמו בריאות או פרנסה). אצל חלקיכם קיץ 2023 יביא הזדמנויות נוחות לשיפור, קידום, או ביצוע שינויים זורמים.

ילידי 16-18 בינואר נמצאים בתקופה מאד דרמטית. אצל חלקיכם הדרמטית בחיים. זה ממשיך גם בשנה הקרובה, ומודגש יותר בסתיו 2022 והחורף שלאחריו (2022/23). אבל גם אז לא כולכם סיימתם עם התקופה, והיא תימשך לחלקיכם ברקע בכל 2023, ואולי אף מעבר. אלו שינויים גדולים בחיים, והם מביאים לשינויים עמוקים אצלכם ובאופייכם. זו התמודדות עם דברים גדולים, וצריך סבלנות והרבה קבלה. לא להילחם מדי בבעיות או באנשים, כי זה מזמין מלחמה בחזרה וזה מכבש. גישה כפייתית או שתלטנית מקימה לכם אויבים או לפחות התנגדות. אם כי ניתן לנתב את העוצמה שלכם לבנייה אבולוציונית טובה, והגשמת מטרות בדברים מעשיים. תלחמו על מטרות, ולא באנשים (אבל לא עד אפיסת כוחות). אתם יוצאים מהשנים האלה לא כמו שנכנסתם, אך יש לכם יכולת לרוץ למרחקים ארוכים.

ילידי ה-19 בינואר ועד סוף המזל צפויים לגלות ש-2023 שנה חשובה מאד בחיים. אצל חלקיכם הדרמטית בחיים, וזה ממשיך לרובכם גם בשנה שאחריה (2024). אלו שינויים גדולים בחיים, והם מביאים לשינויים עמוקים אצלכם ובאופייכם. זו התמודדות עם דברים גדולים, וצריך סבלנות והרבה קבלה. לא להילחם מדי בבעיות או באנשים, כי זה מזמין מלחמה בחזרה וזה מכבש. גישה כפייתית או שתלטנית מקימה לכם אויבים או לפחות התנגדות. אם כי ניתן לנתב את העוצמה שלכם לבנייה אבולוציונית טובה, והגשמת מטרות בדברים מעשיים. תלחמו על מטרות, ולא באנשים (אבל לא עד אפיסת כוחות). אתם יוצאים מהשנים האלה לא כמו שנכנסתם, אך יש לכם יכולת לרוץ למרחקים ארוכים. בינתיים נצלו את הזמן שעד סיום 2022 לקידום עצמי או בילויים, זו תקופה בה יש הזדמנויות והולך יותר קל. ניתן להשיג או לפתור חלקית בעיות, והביטחון העצמי משתפר. לגדיים ילידי ה-20 בינואר מומלץ לקרוא גם על הדליים ילידי ה-20 בינואר. יש השפעה דומה.

 

מזל דלי

דלי שנולדו ב-20 בינואר צפויים לעבור שנים משמעותיות בחיים החל מ-2024. אך יתכן שהאביב של 2023 יהיה הסנונית הראשונה של כך. אלו שינויים גדולים בחיים, והם מביאים לשינויים עמוקים אצלכם ובאופייכם. זו התמודדות עם דברים גדולים, וצריך סבלנות והרבה קבלה. לא להילחם מדי בבעיות או באנשים, כי זה מזמין מלחמה בחזרה וזה מכבש. גישה כפייתית או שתלטנית מקימה לכם אויבים או לפחות התנגדות. אם כי ניתן לנתב את העוצמה שלכם לבנייה אבולוציונית טובה, והגשמת מטרות בדברים מעשיים. תלחמו על מטרות, ולא באנשים (אבל לא עד אפיסת כוחות). אתם יוצאים מהשנים האלה לא כמו שנכנסתם, אך יש לכם יכולת לרוץ למרחקים ארוכים. בינתיים נצלו את הזמן שעד סיום 2022 לקידום עצמי או בילויים, זו תקופה בה יש הזדמנויות והולך יותר קל. ניתן להשיג או לפתור חלקית בעיות, והביטחון העצמי משתפר.

ילידי 21-27 בינואר צריכים לנצל את ינואר 2023 לקידום עצמי או בילויים, זו תקופה בה יש יותר הזדמנויות והולך יותר קל. ניתן להשיג או לפתור חלקית בעיות, והביטחון העצמי משתפר. חלקיכם יחוש בכך רק במחצית הראשונה של פברואר 2023. בין אמצע מאי לסוף יוני 2023 היזהרו מצעדים פזיזים או החלטות נמהרות. כאן הביטחון או האגו כבר גבוהים מדי, ואז נוטים לספקולציות או לעימותים מול הזולת. היזהרו מצדקנות ועליונות מוסרית, ואפשריות גם בעיות מסוגים שונים סביב חודש וחצי אלו.

ילידי 28-30 בינואר צפויים להיות מאד פעילים בין אמצע דצמבר 202 לאמצע פברואר 2023. אתם נחושים ודוחפים, ועושים זאת בביטחון. לכן הולך לכם, ואתם מקדמים מעשית מהלכים ומטרות. אתם זוכים לשיתוף-פעולה, כי אתם מראים מנהיגות או לפחות נחישות ואסרטיביות ושאתם יודעים מה שאתם עושים. גם אם יש בעיות, אחרים מתרשמים מהטיפול שלכם בהן. הדבר יביא הצלחה בסיום התקופה, ואתם נהנים מהפירות במהלך כל פברואר 2023. יתכן שאתם מרוצים מהתוצאות, או סתם חשים טוב יחסית במהלך שלושת השבועות האחרונים של פברואר (+-).

ילידי ה-31 בינואר עד ה-2 בפברואר יחושו אנרגיה ורצון לפעול סביב אמצע דצמבר 2022 או מעט אחריו, ושוב במהלך פברואר 2023. דווקא בפברואר זה מצליח יותר, ואולי מקדם עוד שלב את מה שהתחיל לזוז בדצמבר (ואולי הצליח במידה כבר שם). לכן בין אמצע פברואר לאמצע מרץ 2023 יהיה זמן חיובי שיכול להביא תוצאה נוחה, פירות למהלך, או הזדמנויות חדשות. ובכל מקרה הוא זמן של שביעות-רצון עצמית או פתרון חלקי לבעיות. במרכז הקיץ (יולי-אוגוסט 2023) עליכם להיות יותר מתונים וזהירים. כאן הביטחון או האגו כבר גבוהים מדי, ואז נוטים לספקולציות או לעימותים מול הזולת. היזהרו מצדקנות ועליונות מוסרית, ואפשריות בעיות גם מסוגים אחרים.

ילידי 3-4 בפברואר כבר חוו מתחים ועד חוסר יציבות בחיים בשנה שחלפה. חורף 2022/23 עלול להביא עוד מזה. זה יום-הולדת בסימן שינויים, והם במיוחד אפשריים למי שטרם עבר אותם כבר. העניין הוא שאתם פחות סבלניים, ויש צורך גדול להיפטר ממגבלות או לפרוק-עול. אתם מדגישים את האינדיבידואליזם שלכם והעצמאות, וזו עלולה להיות מרדנות יתר. הימנעו מצעדים אימפולסיביים. לעתים אלו אירועים או תקריות חיצוניות אובייקטיביות שאינן תלויות בכם. אבל חשוב איך אתם מגיבים למצב (או האדם). שמרו על בגרות כי יהיה קשה לפעול מחושב. אנרגיה חסרת-רסן נוספת תיתכן סביב קיץ-סתיו 2023, ובמיוחד אוגוסט-ספטמבר. כאן הרצון הוא לפעול בגדול, לקחת הימור, או פשוט לבלות ולהימנע מחובות סיזיפיות. הרצון הוא להתפנק, ואם לא ניתן אז קצת מורדים. כוונו טיול לזמן זה, והימנעו ממה שדורש הקפדה על פרטים וסבלנות (גם כלפי יחסים מכבידים). שמרו על הקליל והלא מסוכן, וזמן זה יהיה חיובי.

ילידי 5-9 בפברואר צפויים לחוות מתחים ורצון להשתחרר ממגבלות במהלך 2023. חלקיכם כבר חווה זאת בקיץ האחרון (2022). לפעמים המציאות מעצבנת, ורוצים לשבור שגרה ועד לפרוק-עול, ולפעמים קורה משהו מפתיע והחיים הופכים פחות נוחים. זה יתכן במיוחד באביב 2023. יש מעט סבלנות, ואתם מדגישים את האינדיבידואליזם שלכם והעצמאות. זו עלולה להיות מרדנות יתר. הימנעו מצעדים אימפולסיביים, גם כתגובה לדברים לא צפויים שקרו. אצל חלקיכם (בעיקר ילידי 7-9 בפברואר) הסתיו הנוכחי (2022) אינו נוח. בניגוד לאביב הבא, כאן אתם פחות מרשים לעצמכם לעשות מה שבא לכם. יש עליכם כובד משקל שצריך לשאת, ואתם מתמודדים עם אתגר. לפעמים זו אחריות חיובית בה רציתם, אבל בהרבה מקרים מדובר בבעיה או מקור לחץ גדול, והנטייה רצינית ועד פסימית. עד סיום 2022 או תחילת 2023 הכובד הזה יורד מרובכם, או לפחות שיפור חלקי.

ילידי 10-12 בפברואר נמצאים בפרק רציני בחייהם. נקודת לחץ או קושי נוספת צפויה סביב דצמבר 2022 או ינואר 2023. יש עליכם כובד משקל שצריך לשאת, ואתם מתמודדים עם אתגר בצורה בוגרת. לפעמים זו אחריות חיובית בה רציתם, אבל בהרבה מקרים מדובר בבעיה שיוצרת פסימיות או כבדות. נצלו את החגים הנוכחיים (תשרי 2022) לפעילות, עשייה וטיולים. יש יותר אנרגיה, ובסה"כ היא עשויה להיות מצליחה. לכן זה טוב לקדם גם נושאים רציניים בנוסף לפעילויות של חג. גם המחצית השנייה של נובמבר 2022 תתאים לכך. הנושאים אינם קלילים, אך ההתמודדות נכונה ומיושבת, ובעיקר בחורף כאמור. זמן קליל או שמצליח בקלות יותר יהיה סביב פסח 2023 (+-). מומלץ לבלות או לטייל ולקדם מטרות.

ילידי 13-14 בפברואר נכנסים לאוקטובר-נובמבר 2022 בהם יש רצון או צורך לפעול. בעיקר החודש שלאחר החגים מניע אתכם לפעולה. אתם נחושים ולוקחים את ההובלה על חייכם או המשימה. יש ביטחון בדרך ועצמי, ויש אנרגיה ומרץ. סביב ינואר 2023 (ואולי מעט לאחריו) יש עליכם מקור לחץ או קושי. לפעמים זו אחריות חיובית בה רציתם, אבל בהרבה מקרים מדובר בבעיה שיוצרת פסימיות או כבדות, או פשוט סְטְרֶס. ההסתכלות על החיים רצינית ועד כבדה. חלקיכם התמודד עם אנרגיה דומה באביב-קיץ האחרונים (2022), אך הפעם זה נקודתי וקצר (ואולי שלב נוסף במה שהיה אז). נקודת אור חיובית שצריך לנצל להנאות או מטרות, היא סביב המחצית השנייה של אפריל 2023 (אחרי פסח).

ילידי ה-15 בפברואר ועד סוף המזל צפויים להיתקל באיזה קושי, בעיה או מגבלה, סביב פברואר 2023 (אפשרי גם קצת לפני או אחרי). יש עליכם מקור לחץ או קושי. לפעמים זו אחריות חיובית בה רציתם, אבל בהרבה מקרים מדובר בבעיה שיוצרת פסימיות או כבדות, או פשוט סְטְרֶס. ההסתכלות על החיים רצינית ועד כבדה, אך זה נקודתי לרובכם. לעומת-זאת חודש מאי 2023 (או מעט לפניו) יביא אנרגיה אופטימית וחיובית לחייכם. כך שגם אם יש בעיות, יש פתרונות (לפחות חלקיים). זה זמן שבו דברים יכולים יותר להסתדר. אצל חלקיכם (בעיקר ילידי 15-17 בפברואר) יולי ועד מחצית אוגוסט 2023 יתאימו לטיולים, בילויים, ופחות למה שדורש משמעת וחובות. גם קשר רציני שמכביד עלול להיתקל בקשיים. הימנעו מעסקים וספקולציות מעשיות, אך עשו פאן בזמן זה. הרצון הוא להתפנק, ואם לא ניתן אז קצת מורדים.

 

 

למה בכלל צריך מפה אישית?
ומה היא מספרת עלי?


 

מזל דגים

דגים שנולדו עד ה-23 בפברואר צריכים אורך-רוח בחודשים מרץ-אפריל 2023. זו אנרגיה רצינית עליכם, ולפעמים זה יוצר תחושת כובד או פסימיות. לפעמים זו אחריות נוספת עליכם, בין אם רציתם אותה והיא חיובית, ובין אם כורח ברקע בעיות או קשיים. אבל כל זה דורש בגרות. בסה"כ זו תהיה, ואתם מעשיים מאד בתקופה זו, שאינה שמחה או קלילה. אל תהיו קשים מדי עם עצמכם, והביטו לעבר החודש שבין אמצע מאי לאמצע יוני 2023. זמן זה חיובי יותר, ודברים יותר מסתדרים. כך שניתן לטפל גם בבעיות (ולפתור לפחות חלקית), או שכללית נינוח לכם וההרגשה משתפרת. מומלץ לכוון לזמן זה מטרות חשובות או טיול.

ילידי 24-26 בפברואר צריכים להגיע לקיץ 2023 עם מינימום עומס. ברצועת הזמן שאחרי פסח ועד סוף אוגוסט 2023 תיתכן תחושת הכבדה. יתכן שזו בעיה שאתם נתקלים בה, ואולי דווקא אחריות חיובית שמונחת על כתפיכם. אך בכל מקרה זה זמן לא נוח ולא שמח, ויוצר לחץ או פסימיות. ככל הנראה יש קשיים וצורך בהתמודדות. הנטייה לראות שלילי או לחוש עייפות. ספציפית יוני 2023 יתכן שמהווה איזו הזדמנות, או שמביא התמודדות טובה, ויש סיבה להעריך שיהיה טוב או ממש להצליח. אבל אל תגזימו במה שאתם מטפלים, גם אם התגברתם חלקית על בעיות או משימות.

ילידי ה-27 בפברואר עד ה-1 במרץ צריכים לשמור על בקרה, סבלנות וזהירות בין אמצע דצמבר 2022 לאמצע פברואר 2023. זמן זה מערים קשיים,  קשיים בבית או אחרים. אפילו אם אתם ממש מתעקשים, הדרך לפתרון אינה בהפעלת כוח ומלחמות. לעתים מישהו מקָרְבֶּן אתכם, או שזו בעיה פיזית או אובייקטיבית. זה זמן של עצבנות, שכדאי לפרוק בדרך כלשהי. זמן חיובי יותר יהיה סביב יולי 2023 או מעט לקראתו. דברים יותר מסתדרים וניתן לטפל גם בבעיות (ולפתור לפחות חלקית). או שכללית נינוח לכם וההרגשה משתפרת. מומלץ לכוון לזמן זה מטרות חשובות או טיול.

ילידי 2-5 במרץ צפויים לזמן יותר נינוח או מצליח סביב קיץ-סתיו 2023. האנרגיה חיובית ואתם אופטימיים או חשים ביטחון עצמי. ומי שמתמודד עם בעיות, בזמן זה עשוי למצוא להן פתרון, ולפחות חלקי. אחרים עשויים ממש להצליח. דברים מסתדרים יותר קל באופן יחסי. ספציפית בין השליש האחרון של אוגוסט ועד לראש השנה תשפ"ד (2023) מתאים יותר לפאן ומה שקליל. תכננו טיול והימנעו ממה שדורש משמעת או מכביד, לא תהיה למה שרציני סבלנות, ומצד שני נהנים מאד מבילויים לסוגיהם. ילידי ה-5 במרץ, קראו בנוסף את הבא:

ילידי 5-7 במרץ צפויים לחורף (2022/23) של שינויים נוחים. אתם מגלים גמישות עם כל מה שקורה, ולכן יכולים לנצל הזדמנויות, או להתמודד עם מה שפחות היה בתוכנית. זה כבר ליווה שנה האחרונה, וכאן עד לאביב של 2023. אתם מקבלים אפשרות להזיז דברים באופן טבעי, וכדאי לחפש את ההזדמנויות להיפטר ממגבלות או לשפר תהליכים. אם כי צריך לשים לב לא להיות אגרסיביים מדי ספציפית סביב דצמבר 2022 ופברואר 2023. זה זמן שיש בו גם קצת חיכוכים או בעיות, אך מצד שני אנרגיה.

ילידי 8-11 במרץ צפויים ל-2023 (ובעיקר באביב) של שינויים נוחים. אתם מגלים גמישות עם כל מה שקורה, ולכן יכולים לנצל הזדמנויות, או להתמודד עם מה שפחות היה בתוכנית. אתם מקבלים אפשרות להזיז דברים באופן טבעי, וכדאי לחפש את ההזדמנויות להיפטר ממגבלות או לשפר תהליכים. ספציפית כרגע בחגים (תשרי 2022) יתכן איזה מתח או קושי נקודתי. אל תפעילו יותר מדי כוח או התנגדות. זה יהיה נכון שוב לקראת סוף נובמבר או תחילת דצמבר 2022.

ילידי 12-15 במרץ חוו בשנה האחרונה מצבים לא בהירים. לעתים הבחנתם באיחור ונוצרו אכזבות או הפתעות. חלק התאהבו, חלק התמכרו לחלומות אחרים (זהירות עם תרופות, שתייה וסמים). האנרגיה הזו ממשיכה ללוות אתכם הלאה, ובעיקר עד לאביב של 2023. אך יש להיזהר מאד במיוחד באוקטובר-נובמבר 2022. מתחים או בעיות עלולים להיות משמעותיים, ואסור להפעיל כוח מוגזם. זה רק ישחק אתכם יותר. לפעמים אלו בעיות בריאות או בבית. לפעמים בעיות אובייקטיביות אחרות. אבל התחושה הכללית היא של חוסר סיפוק או אונים. אתם חולמים גבוה, אבל בהָקִיץ. הכל בורח וקשה למלא את הבור בנשמה. גם מי שהצליח, עלול לגלות שזו רק אשליה. אבל יתכן שהיא רק חלקית. נסו מראש להבין זאת, ואז להכיל משהו שהוא פחות מהחלום. בחצי שנה הקרובה לא מומלץ לצאת ביוזמות, אלא לשבת בשקט ולחשוב בגישה משָמֶרֶת. להימנע מספקולציות, עסקים, וכל מה שמעשי. זה זמן מצוין לדמיון ואומנות, ולפעמים גם אהבה (שיכולה להיות מאד גדולה, אבל פקחו עיניים היטב). טיפ: התאפקו מאד במרץ 2023 ועברו אותו מתחת לרדאר (יהיה ממש קשה), ובהמשך האביב האנרגיה העייפה הזו או ממש נכשלת עשויה לחלוף. מכאן בקיץ 2023 חלקיכם יצליח לעשות שינויים או לבצע מהלכים רצויים.

ילידי 16-17 במרץ נמצאים בתקופה בונה בחיים. גם אם יש בעיות, יש כושר התמודדות איתם, אבל לרבים זו פשוט העצמה וצמיחה. זה יכול להביא אהבה, או שכבר הביא ב-2022. במיוחד החל מאביב 2023 והלאה אתם מתרככים ופונים לצד הפחות אמביציוזי ויותר רגשי-רוחני. אולי בזכות הישגים הושגו והרגיעו. אבל אל "תירדמו" בשמירה, ואל תעסקו בספקולציות בגלל ביטחון רב מדי. החל מאביב 2023 ולאורך זמן רב נוצרים מצבים לא בהירים. לעתים תבחינו רק באיחור, ואז צפויות אכזבות או הפתעות. הבעיה שאתם חסרי סיפוק, וזה דוחף לדברים שמעבר להשגה (או שפשוט עושים שטויות). במקרה הטוב זה מביא אהבה (רק בדקו אותה היטב). אך הימנעו מספקולציות, בוודאי כספיות ומעשיות. זה כן זמן מצוין לדמיון ואומנות. אבל גם אם יש כישלונות, או שדברים נעלמים ומתאדים בלי שניתן לשלוט או להבין איך לעצור, כוח העמידה שלכם קיים, והוא יחזור שוב בסתיו 2023 לרובכם.

ילידי 18 במרץ חלקם יזדהו עם מה שנרשם על ילידי ה-16-17 במרץ, ולחלקם עם מה שנרשם על ילידי ה-19 במרץ, ורבים מהם גם וגם. קראו למעלה ומתחת.

ילידי ה-19 במרץ ועד סוף המזל צריכים לנצל מאד את הסתיו הקרוב. בכלל עד סיום 2022 יתכנו דברים טובים שקורים, או שפשוט יותר מסתדר. הביטחון העצמי שלכם עולה, ויש יותר אפשרויות או הזדמנויות שנקרות בדרככם. אל תהיו נינוחים מדי, למרות שניתן פשוט לבלות ולנצל לפאן. אבל ניתן גם לקדם מטרות יותר חשובות, או לפחות לפתור חלקית בעיות. היזהרו רק מהגזמות, ביטחון ואגו עודפים.

שמור ושתף

שימרו את הנאמר לגבי התאריך הספציפי שלכם ושל יקיריכם, ונדבר בעוד שנה. הראו גם לחבריכם ושתפו, בטח אם זה חיובי. אך גם אזהרה צריך לומר ולהתכונן עבורה. תחזית שאינה לפי מפת לידה אישית יכולה להיות כללית בלבד ולא תמיד מדויקת. אבל עבור רובכם תהיה נכונה לפחות ברמה מסוימת ובחלק מן התקופה המוגדרת. אין תחליף לעריכת מפה אישית כדי לדעת ממש, ואם החלטות גורליות לפניכם, כדאי להסתמך רק על מידע אישי. ניתן להתייעץ עם עמי אישית, קראו על הכלים האסטרולוגיים שיכולים לסייע או התקשרו: 050-7881995. אאחל לכולכם שנה טובה, שלווה ומקדמת.

עמי גוטמן – אסטרולוג

ש נ ה  ט ו ב ה ! 💖

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל