050-7881995

השבעה באוקטובר – חוכמת הבדיעבד

2.11.2023

למה זה קרה? ולמה לא צפינו את גודל האסון דווקא ביום ההוא? מה בכל-זאת היה בשמיים? והאם היינו צריכים לראות? והכי חשוב: מה כל זה מנסה לומר לנו? המאמר שלפניכם מנסה לתת את התשובות המקצועיות, ואת מה שמעבר, המסקנות הפילוסופיות

ב-7 באוקטובר לקראת השעה שש וחצי בבוקר השמש שקעה. כל-כך סמכנו עליה, היא תמיד דווקא מפציעה סביב אותה השעה. איך קרה שדווקא באותו הבוקר, השמש לא זרחה, ועשתה את ההיפך? סמכנו עליה, וסמכנו על צה"ל, שסמך על הגדר והמכשול, שנסמכו על השקעה של מיליארדים ועל נחיתותו של האויב. בדיוק כשאמרנו שכבר לא יפתיעו אותנו כמו ב"יום-כיפור" והלקח מאז נלמד, הגיע חג שמחת תורה. אז מה באמת הלקח? ומה הראו הכוכבים באותו היום? והאם נדע לצפות את הפעם הבאה? על מה נסמוך? על הכוכבים? על צה"ל? על החיטה שתצמח שוב?

בשעות הראשונות של המתקפה מיד הבנתי, יש כאן אירוע בקנה-מידה עצום, שלא נוכל לדמיין, וממדיו עוד יתבררו. הבנתי גם שכל ההתראות היו שם, והן הגיעו עד הרמטכ"ל וראש-הממשלה. ומיד באותו הבוקר סיפרתי לכם על כך. כבר ב-1 באוקטובר כתבתי לכם מראש שב- 8-9.10: "קורים דברים חיצוניים קשים שדורשים התמודדות. היזהרו מפשע ואלימות…זו אנרגיה של מאבק, ונראה זאת גם ביטחונית בישראל". אני תמיד מדגיש שהאנרגיה מתקיימת גם בימים של לפני ואחרי, אבל לא תיארתי לעצמי שדווקא סביב השבעה באוקטובר השמש תשקע בבוקרו של היום, ועד כמה גורלית תהיה אותה השבת שחורה. מה לא ראינו?

ממש כמו טובי גופי המודיעין, הפרשנים ומומחי הביטחון, ששואלים את עצמם מה קרה, ומבינים שבדיעבד כל הסימנים כבר היו שם, והם רק פספסו אותם, גם אני חיפשתי את חוכמת הבדיעבד. ממנה נוכל ללמוד אסטרולוגיה, ולהשתפר לפעם הבאה. השב"כ, אמ"ן, המוסד, בכירי מערכת הביטחון, הקבינט הביטחוני בראשות ראש הממשלה, כולם קיבלו התראות ברמה זו או אחרת. פשוט לא ידעו לחבר נכון את כל החוטים. טובי המוחות במדינה לא השכילו להגיע למסקנות הנכונות. חשוב ללמוד בדיעבד ולהשתפר. גם הכוכבים הרי שלחו "התראות", וכאסטרולוג, המאמר הבא הוא "ועדת החקירה" שערכתי מקצועית, עם תובנה פילוסופית גדולה יותר, שמוגשת לכם רק כהצעה:

ב-4 בינואר 2023 יצא שר המשפטים יריב לוין בתוכנית לשינוי מערכת המשפט. לא חשוב אם אתם בעד או נגד, זה היה רגע בו החל פילוג פנימי חסר תקדים. על מערכות יחסים שלנו אמונה ונוס, על מהפכות בסיסיות עמוקות אמון כוכב פלוטו. פלוטו כוכב דורי, האיטי ביותר במערכת השמש. מיקומו בשמיים כמעט שאינו משתנה לאורך חודשים ארוכים, ועל-כן השפעתו היא הרבה ביותר. בזמן נאום לוין, פלוטו נצפה במעלה 27.45 במזל גדי, נקודה עליה "ידגור" לאורך זמן, עם שינויים קלים. ביושבו שם הוא מבשל את המהפכות, החורבן, והלידה מחדש שהוא אחראי עליהם. מדוע דווקא נקודה זו? ראו בתמונה וההסבר שלאחריה (ניקיתי אספקטים על-מנת ליצור בהירות לטרנזיטים החשובים):

המארס המולד (Natal) של מדינת ישראל נמצא במעלה 28.18 אריה. תוכלו לראות אותו מסומן בשחור (בפנים המפה של מדינת ישראל). פלוטו בשמיים (Transit) כאמור במעלה 27.45 גדי. תוכלו לראות אותו בירוק (מחוץ למפה).  הוא מייצר למארס המולד היבט של 150 מעלות, היבט של דיסהרמוניה (באדום). המארס אגרסיבי באופיו, והוא נמצא בבית 11 במפת המדינה, בית המסמל את הפרלמנט (הכנסת). פלוטו יוצר זעזוע, מהפכה של ממש. המהפכה המשפטית יוצאת לדרך והיא תעורר אגרסיות מארסיאליות, ובהתעקשות מתמידה של פלוטו הקיצוני. אף צד לא יוותר, והמטרה תקדש את האמצעים בשני הצדדים.

בניגוד לפלוטו שלא זז, ונוס היא כוכב מאד מהיר, והיא מתקדמת בקצב של יותר ממעלה שלמה ביום. ונוס בשמיים ביום הנאום נמצאת במעלה 1 בדלי, כלומר קרוב מאד לפלוטו בשמיים (ראו בתמונה לעיל בצמוד לפלוטו), ועדיין יש הילה מספיק קרובה כדי להשפיע. יומיים קודם היא הייתה מדויקת על הנקודה, אולי בזמן הכנת הנאום. יחד שניהם יוצרים היבט של 150 מעלות למארס המולד. למעשה ונוס "הדליקה" את הפלוטו, נתנה לו גב או אנרגיה, הצטרפה אליו, ויחדיו יצרו היבט למארס.

אני מזכיר לכולם שוונוס הייתה בנסיגה בקיץ 2023. כשוונוס לקראת נסיגה היא מאטה מאד את מהירותה, עד שהיא מגיעה לעצירה מוחלטת, ואז נעה לאחור. תחילה בקצב איטי ביותר, ואט-אט תופסת קצב בנסיגתה (הערה: כוכב בנסיגה אינו נסוג פיזית בשמיים, הוא פשוט מתקדם בקצב איטי יותר מזה בו אנו מתקדמים, קרי כדור-הארץ. לכן מנקודת מבטנו הוא נסוג, "הכל יחסי" כמו שאמר איינשטיין, וזה נכון גם בחלל). לכן הנקודה בה ונוס נעצרת, היא נקודה עליה תדגור זמן רב יחסית בגלל איטיותה. מזכיר שבמצב רגיל ונוס מתקדמת כמעלה וקצת בכל יום, אך בגלל הנסיגה, היא "בילתה" בקיץ קרוב לחודש סביב אותה המעלה. הנקודה בה ונוס החלה בנסיגתה בתאריך ה-23 ביולי 2023, הייתה מעלה 28.36 אריה. החוק לביטול עילת הסבירות עבר בכנסת יום למחרת, בצוהרי ה-24.7.

ראו בתמונה הבאה, הפעם ונוס בשמיים (בחוץ בירוק) נמצאת בדיוק מושלם על המארס המולד (בפנים בשחור) של מדינת ישראל. כלומר הם באותו מקום, והיא "בילתה" שם באזור קרוב לחודש ימים. ופלוטו מיודענו בשמיים? הוא הרי לא זז הרבה, והוא נמצא במעלה 29.05 גדי. כלומר בהיבט די מדויק לאותו מארס מולד. שוב שניהם מפעילים את המארס של המדינה, רק הפעם ונוס ברטרו (עצירה ונסיגה), וזו כבר אנרגיה הרבה יותר ארוכה ומעמיקה. לכן ההשפעה הרבה יותר חזקה.

זה היה קיץ של מחאות, אפילו כאלה לא קשורות למהפכה המשפטית. היו הפגנות אתיופים, שביתת מורים, ואפילו אריתראים שהתפרעו. היה גם מצב ביטחוני מתוח מאד, פיגוע בתל-אביב, חווארה, ועוד. אני מודה שאני ציפיתי לבעיות יותר גדולות, ועד אפשרות למלחמה עליה דיברתי עוד בתחזית השנתית למדינה לכל 2023. היו צרות, סכסוך פנימי גדול, פיגועים, ג'נין, אבל למעשה ונוס עדיין רק "בישלה" את "המנה העיקרית" שתביא בהמשך. באופן כללי כוכב ברטרו יעבור על כל נקודה בנסיגה שלוש פעמים. בפעם הראשונה ישר, אח"כ שוב הוא יחזור בנסיגה, ואחרי שיסיים אותה, יעבור שוב ישר. לא פעם קורה שכוכב ברטרו מכין את הקרקע, משאיר אבק של כוכבים במקומות בהם עבר, והבומבה מגיעה רק בפעם השלישית שהוא עובר, כשלמעשה הוא כבר ישר ומהיר מאד, וכביכול פחות מזיק.

ראיתי הסברים שונים למה היה בשמיים בשבעה באוקטובר. הנה לפניכם התמונה העובדתית של מצב השמיים לבוקר המתקפה. שימו לב לדיוק המדהים כלפי המארס של המדינה, בו נמצאו הן פלוטו בשמיים (בירוק), במעלה 27.54 בגדי, והן ונוס בשמיים (בירוק) במעלה 28.17 אריה. מזכיר שמארס מולד (בשחור) נמצא במעלה 28.18 אריה. הוונוס ממש עליו, ופלוטו בזווית (Transit) של 150 מעלות, כשההילה די מדויקת (פער של 0.24 חלקי המעלה). לא ניתן להתכחש כי שני הכוכבים האלו, שפעלו יחדיו בשיתוף, ונתנו "כוח עבודה" משותף, היוו את הטרנזיטים הכי מדויקים שיש במפה.

מארס הוא פעילות מעשית, ומייצג את צה"ל. הוא אל המלחמה במיתולוגיה, והוא קשור באגרסיות בכלל באסטרולוגיה. במפת מדינת ישראל, הוא גם שליט בית 7, שכן בית 7 נפתח במזל טלה. בית 7 מייצג את האויבים שלנו בין היתר. פלוטו כוכב אכזרי וקיצוני. פעולות דאע"שיות יכולות להיות מבוצעות רק תחת השפעתו, ושום כוכב אחר לא יוכל להסביר אותן. הוא מביא מלחמות קשות, בין היתר את מלחמת העולם השנייה. כולם מסכימים על כך. ההיבט שלו למארס האגרסיבי, שמייצג את צה"ל והאויבים שלנו, הביא את המתקפה והמלחמה שאחריה.

ונוס שבאה רק ליום-יומיים (שכן הפעם היא ישרה ומהירה), הדליקה את כל האנרגיה אותה בישלה ב-4 בינואר, ויותר מכך לאורך כל הקיץ האחרון, וברגע מעבר החוק לביטול עילת הסבירות. היא הייתה מדויקת על המארס בצורה מפחידה, וזה רק סביר להעריך שזו גם עבודה שלה. זאת למרות שוונוס לכשעצמה אינה נחשבת לכוכב אלים, אלא כזה שמדבר על מערכות יחסים.

בעצם יש כאן קארמה לגבי מערכות היחסים הפנימיות שלנו. תחילה ונוס בשמים פגעה במארס המולד שלנו, והיא סיפרה שאנחנו ב"מלחמת אחים". היא העמיקה את הפילוג והקיטוב בקיץ, והפכה אותנו במעבר השלישי שלה ל"אחים במלחמה". היא הביאה את ה"עונש" על האנרגיה שקדמה אם תרצו, וכך הפכנו ממלחמת אחים -לאחים במלחמה. ב-7 באוקטובר השמש שקעה, ואם נבין את המסר שוונוס שלחה, ונדע להתאחד כעם אחד, השמש תשוב לזרוח בסופו של היום לעת ערב. ורק אז נוכל לשוב ולסמוך על השמש, שהיא תמיד תזרח מחר. אבל כרגע, סדרי עולם השתנו, ואנחנו צריכים ללמוד מהם משהו בסוף היום. כדאי שנזכור שחורבן הבית של העם שלנו תמיד התרחש כשהיינו מפולגים. לתפיסתי רואים זאת היטב בשמיים כפי שהוסבר. היחסים של ונוס עם מארס, הם היחסים בתוך העם, והם נפגשים בשלוש נקודות קריטיות אותן הזכרתי. כשברקע פלוטו הביא חורבן, וממנו כדאי שניוולד מחדש בתפיסה אחרת.

אבל לצד הדברים הנה עוד כמה הסברים מתומצתים על מעברי הכוכבים האחרים שגם הם השפיעו בשמיים, אך אינם העיקריים:

המאמר הזה מפורסם ב-2 בנובמבר, אך בין ה-20 ל-24 בנובמבר הכוכבים שמש ומארס בשמיים ייצרו היבט שלילי למארס המולד של המדינה. גם הם כמובן "רק" מצטרפים לפלוטו שלא זז מההיבט שלו למארס. אלו יהיו ימים קשים של מלחמה אימתנית. אך אלו מחשבות לעתיד.

בזמן המתקפה כוכב יופיטר בשמיים (בירוק, ראו בתמונה מתחת) נמצא בדיוק מושלם על ראש הדרקון (North Node). יופיטר מביא מזל, והוא נמצא על נקודת גורל שלנו, שנמצאת בבית השביעי במפת המדינה. בין היתר בית 7 מייצג את השותף הכי קרוב שלנו. במפת אדם זה האדם איתו נתחתן, אבל ישראל "נשואה" לארה"ב. יופיטר על ראש הדרקון הביא הצלה דרמטית מחורבן, כשהפרטנר שלנו מאמריקה התייצב לצדנו מיד. ביידן לא רק נאם, הוא שלח נושאות מטוסים, ציוד וכסף. הוא מוכן גם להילחם עבורנו אם יהיה צריך. הוא יצר מאזן הרתעה מול חיזבאללה ואירן.

כוכב אורנוס בשמיים (בירוק) נמצא על השמש המולדת של ישראל (בשחור), ובבית 8. השמש מייצגת את ההנהגה, ואורנוס יצר שם זעזוע פתאומי וחד. היא בכלל מייצגת את המדינה, כי השמש היא הכוכב המשמעותי ביותר במפה. לכן מהפכה מידית וזעזוע דרמטי כיאה לאורנוס. בית 8 מרמז על הזעזוע הכלכלי, ועל המוות הרב שהביא אותו יום, וככל הנראה התקופה הרחבה. בעתיד אורנוס יחזור לאותה נקודה באביב של 2024, ואז שוב בחורף שבין 2024 ל-2025. בזמנים אלו יחולו שינויים גדולים בישראל, ככל הנראה פוליטיים.

בתוך המאמר יש אזכור של דברים שאמרתי בעבר. בכל מקום כזה יש קו תחתון שמהווה קישור לדבריי במקור. ניתן ללחוץ עליו ולקרוא את הפרסום המקורי. מרגע המתקפה כתבתי לכם על הצפוי כמעט בכל יום, ובבוקר המתקפה עצמה. כאן כבר לא היו הפתעות, ודברי אינם זקוקים לחוכמת הבדיעבד. כל מה שנכתב אי-פעם מרוכז לכם ב"אולפן המלחמה", אבל ביקשתי במאמר לעיל לעסוק בדבר אותו קצת פספסנו. מקצועית כדאי לזכור שגם ונוס העדינה, אפילו שהיא מהירה וישרה, עלולה "להדליק" תבערה גדולה, אם דגרה בעבר על אותה נקודה.

והכי חשוב זכרו, כי רק יחד ננצח! 

חזרה לאולפן המלחמה

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל