050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – אפריל 2018

 

החודש מתחיל חורק עם מרקורי שעוד בנסיגה עד אמצעו. וקחו כמה ימים נוספים בהם יתכנו שיבושים ותקלות, חוסר הבנה הדדי וקשיי קומוניקציה. בשליש האחרון של החודש אנרגיה עוצמתית תעורר מהפכות כשמארס ופלוטו ייפגשו. אך ההיבט שילווה את כל החודש (והחודשים סביבו) הוא בין פלוטו ליופיטר. כתבתי לכם עליו באמצע החודש, אך הוא מתאר תקופה. קראו עליו תחת ה-11.4.

התאריכים המצוינים מבטאים את היום בו ההיבט בשמיים מדויק. אך ההשפעה היא גם בימים שמסביב.

1.4
מרקורי בנסיגתו מתקדם למפגש עם השמש. התקלות מתרבות, והמוח לא מצליח לחשוב בבהירות. אין רגיעה במיוחד לאור המפגש בטלה, וההיבט השלילי המתקרב למארס וסאטורן שנמצאים במפגש בגדי. המפגש שלהם ארוך יותר, וישפיע לשבוע נוסף. הוא מביא קשיים אופרטיביים, מסגרות שלוחצות עלינו, וקושי לנהל את חיינו. מגבלות בריאות או קריירה או יישום של דברים.

3.4
הירח מגיע למפגש יופיטר (בשעות אחר-הצהריים – ערב), ויחד הם יוצרים היבט חיובי לפלוטו. כוח עמידה, כוח גילוי וחקירה, כוח לשאוף לצדק, כוח לעמוד על עקרונות. רק היזהרו שאתם לא הופכים לאובססיביים, ושאינם "חופרים".

4.4
מרקורי בנסיגתו יוצר היבט שלילי למארס וסאטורן. ישפיע יום-יומיים נוספים לכל כיוון. עצבנות, פסימיות, נטייה להתרכז ברע ולחשוב על התסריט הגרוע. אווירה תוקפנית ונוקשה.

7.4
ונוס בהיבט חיובי לסאטורן (וגם למארס שלא התרחק עדיין). אחרי ימים עצבניים זה הזמן ליישב בעיות בצורה הגיונית. אולי אנחנו לא שמחים, אבל אפשר כבר לדבר באופן רציונלי, ולהתגבר על קשיים (בעיקר פיננסים וביחסים) בצורה מעשית. הירח בגדי שעולה על סאטורן באותו היום מגביר את העיסוק הרציני בכך, אך נכון גם בימים סביב התאריך.

11.4
*שני תהליכים משמעותיים:
ונוס בהיבט הרמוני למארס. זהו מרכזו של היבט ארוך יחסית בין הכוכבים, שהתחיל ב-6 וממשיך עד ה-15 לחודש. אבל בהתחלה סאטרון היה מעורב בו, ויצר כבדות, ובשלב זה הם כבר התרחקו ממנו. אלו ימים חושניים, טובים ליחסים בין המינים, יצירת הבנה הדדית על בסיס הגיון, איזון בין הצדדים הנשיים שלנו לגבריים.

יופיטר ופלוטו (שתי פלנטות איטיות) נמצאים בהיבט הרמוני מזה זמן רב , ומביאים מעוף ליכולת שלנו להבין דברים עמוקים, פתרון חידות בחיינו, כוח לשמור על הצדק והעקרונות שלנו, להניע תהליכים עמוקים ומשמעותיים, להצליח באופן אבולוציוני (שנבנה לאט וחכם, בשלבים). זה נכון בכל התקופה, מעבר לאפריל עצמו, אך בשלב זה ההיבט די בשיאו, ובנוסף הם מקבלים היבט שלילי מהשמש ביום זה. מחד זה מעודד אי-נוחות, מאידך זה מפעיל את מבנה הכוכבים הזה, זורק אליו אנרגיה בכל הימים סביב, ודווקא אי-הנוחות שיוצר ההיבט השלילי מהשמש תביא תזוזות, תכריח לחשוב, ויתקבלו מסקנות. זה נותן אפשרות לפעול, לזוז מאזור הנוחות ולבצע. שוב, רק שימו לב שלא נתקעתם מדי באובססיה על משהו

14.4
מארס ונפטון הרמוניים זה לזה. נותן את היכולת לפעול באופן יצירתי, פותר בעיות , מתחכם או מניפולטיבי. זה לחפש את היציאה מהחלון אחרי שגילינו שהדלת לא נפתחת, והראש היה סתם בקיר. היבט מפחית אגו. מתקיים בכל הימים מסביב.

באותו היום הירח נפגש עם מרקורי שנמצא לקראת סיום נסיגתו, ומעורר "גראנד פינלה" לכל הצרות המאפיינות את נסיגת מרקורי. בנוסף לשיבושים (כמו בלו"ז), תקלות וחוסר הבנה, תיתכן שינוי דעה, מישהו (או אנחנו) משנה את עמדתו או תפיסתו הקודמת.

15.4
מרקורי בעצירה מלאה (בשעה 12:21 אם לדייק ממש). מכאן הוא מתיישר, אבל מהלכו איטי במיוחד. לכן קחו עוד כמה ימים בהם הוא מעורר תקלות ועצבים. ה-15 עצמו יכול להיות יום מעצבן ממש. תכננו לגביו פחות!

16.4
הירח במפגש עם שמש ואורנוס. מרקורי ישר אך איטי. בעיקר הבוקר מעצבן. לא הולך, נופל מהידיים, תקלות. היזהרו במיוחד בכביש.

17.4
ונוס בהיבט שלילי ליופיטר הקליל, ובהיבט חיובי לפלוטו העמוק. יחסים עכשיו נעימים, מהנים, וזה מביא אותם לקבל משמעות עמוקה. טוב גם לכספים ועסקים, רק היזהרו מהימורים וסיכונים. הנטייה לחוש ביטחון רב מדי. משפיע יום יומיים לפני ואחרי.

18.4
שמש במפגש עם אורנוס התזזיתי. משפיע 3 ימים לכל כיוון. חוסר מנוחה, קוצר-רוח ועצבנות. אירועים מפתיעים (לחיוב או שלילה), שינויים וכוח לשנות. סכנת תאונות ופציעות, ואירועים שיוצאים משליטה.

20.4
השמש עוברת לשור, ומבקשת להרגיע את הקצב המטורף שהיה עד עתה. אנחנו חוזרים להתנהל תחת פסי ההיגיון, ופועלים קונקרטי ויציב. עד שלוש אחר-הצהריים זהו יום טוב להתחלות חדשות. לכן בחרתי בו לפתוח קורס ללימודי אסטרולוגיה. מי שילמד יוכל בעצמו להכין תחזיות כאלה, ולמצוא תאריכים טובים להתחיל בהם דברים. אתם מוזמנים לקרוא עוד –לחצו כאן-

25.4
מרקורי בזווית שלילית לסאטורן. זו הפעם השלישית שהוא מבצע מעבר כוכבים זה (בגלל הנסיגה), ולכן עלול להיות מורגש במיוחד, ולהביא לסיום תהליכי חשיבה כבדים. הראש רציני ורציונלי, אבל נוטה לפסימיות יתר. תיתכן גם ידיעה לא שמחה, אך אל תתרכזו בחצי הכוס הריקה. משפיע יומיים נוספים לכל כיוון.

26.4
מארס במפגש עם פלוטו. מאד עוצמתי ומשפיע כבר מה-20 לחודש וילווה עד צאתו. כוח אדיר, והכיוון (חיובי או שלילי) תלוי במפה האישית. שינויים גדולים ופונדמנטליים, מהפכות. חלקינו יזוזו הרים, ואחרים עלולים להיקבר תחתם. חלק מקדמים, בונים וצומחים (וההמלצה לנצל ולהשקיע כדי "לקבוע עובדות בשטח"), וחלק חוטפים מכה (עבורם ההמלצה לא להתעקש ולא להתנגד, לתת לגל להוביל אתכם, ולצבור כוחות להתמודדות בעיתוי עתידי).

29.4
השמש בהיבט חיובי לסטורן. שניהם במזלות אדמה. הרבה היגיון, יכולת לשקם באופן מעשי, לבנות, לקדם בלי לעשות הרבה רוח. גישה קונקרטית מתונה אך מצליחה.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל